Motor en motorrijden #22

Status
Not open for further replies.
Ik verheug me nu al weer op het volgende "ik ben mn rijbewijs kwijt en ik heb er zo'n spijhijt van!" topic :D
 
Ik verheug me nu al weer op het volgende "ik ben mn rijbewijs kwijt en ik heb er zo'n spijhijt van!" topic :D

Die komen in het voorjaar altijd weer, als mensen hem voor het eerst weer uit de schuur halen en te graag hard willen rijden :+
 
Iedereen kan toch mee, net alsof we constant 160 rijden..




Af en toe ook harder :W :+

Mijne van de zomer btw op 245 gehad, liep nog wel door maar auto's kwamen wel heel snel dichterbij :P
 
Doe ik het toch goed met 210 op de teller @ 25 kw 8)

Ik weet echt zeker dat de jouwe meer dan 25 kW heeft, volgens mij zijn ze een begrenzer bij jou vergeten :p


Nope, tot nu toe ook nog maar ±200 gereden. Hoe hard kunnen die dingen eigenlijk 270 oid?

270 echt volgens mij ja, maar Mille tellers zijn vrij nauwkeurig, dus op de teller zal je niet veel harder halen.


Als je een btje met ze allen gaat cruisen is het helemaal niet erg als je bike max 160 rijdt. Af en toe gaat het gas erop, maar meestal wordt er toch gechilled...
Dan rijd je zo weer bij.
 
Idd je moet elkaar ook niet op lopen jutten enzo..

Plus dat het, als het echt een grote groep is, best lastig is om bij elkaar te blijven.. vooral als iedereen gaat lopen scheuren :+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top