This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor-en-Motorrijden #19

Status
Not open for further replies.
Kooi is t eerste wat ik heb gelast, en is dus geknapt op alle punten :+

nieuwe deksel en gaan (haal mn pannetje er nog wel ff onderuit voor de zekerheid)
 
Ach kan gebeuren . Moet deze week ook het een en andere lassen, en als dat dan klaar is kan hij gespoten worden. En dan gaan we weer eens flink aan de bak...
 
[ir]http://www.uoregon.edu/~dstucolo/Kawasaki%20ZX10.jpg[/ir]

Vind dat zo'n vette motor. Zo'n 1 staat ook nog bij ons op de zaak voor 9800 dacht ik. Hebben we net binnen. Vind het echt een tof model



idd, wat een prachtig model, helemaal met een strakke kont en een akra uitlaat:winner:
 
ja laatste dag gelukkig.

de beul is met 100+ geflipt op de snelweg, met alle geluk dat er al een ambulance achter m reed. Maar hij werdt niet geholpen in t ziekenhuis, dus hebben ze m gestolen. De beul achterop de motor met het infuus in 1 hand hoog houdend

Hij is de dag erop weer naar nederland gegaan.

oogkast gekneusd/kapot
neus gebroken
pols gebroken

En ja, hij had zn helm wel op.
 
Auw...

Hoop wel dat je een motorbroek aanhad toen je zelf neer ging? Op m'n muil gaan met een dreikwartbroek lijkt me niet echt fijn namelijk :+
 
idd, wat een prachtig model, helemaal met een strakke kont en een akra uitlaat:winner:

Idd. Maar dan zou ik persoonlijk niet de 1000 willen maar de 600.

[ir]http://www.motorcycle-usa.com/photos/ZX600P7F_40132_A.jpg[/ir]

Ik koop denk ik de eerst volgende jaren geen 1000cc.. Dus dan zou die 6r een betere optie voor mij zijn. Vind die namelijk ook erg strak
 
Die is ook gaaf, maar ik begin liever wat lichter en goedkoper. Ik vind m in legerkleuren ook wel stoer, maar een Monza vind ik nog wat gaver, komt denk door 't lagere stuurtje en 't smallere zadel . Kun je natuurlijk ook op een Nato zetten. Maar die Nato's zijn ook begrensd geloof ik, iig minder vermogen dan een Monza.
 
Opzich snap ik wel dat het niet hard hoeft, maar dan is er genoeg anders te koop

Mooie caferacer vind ik dan vetter dan zo'n oude Guzzi.
 
Ik weet wel dat die van Tim begrenst is (althans gaat niet harder dan 150 ofzo), maar de rest wist ik niet. Weet überhaupt niet veel van motoren :+

Moet me er maar eens in verdiepen. Wat voor kleren/helm zat je aan te denken dan?
 
Denk dat ik binnenkort een helm ga bestellen op dat FC moto als ik geen afgeprijsde modellen meer tegenkom hier.. In zoetermeer ff passen, naam onthouden en bestellen maar Beetje lullig misschien maar als het 200e scheelt..

Vandaag was het weer drama met lessen, m'n hoofd voelde alsof ik in een bankschroef klem zat.. :+ Heb een week terug een Arai gepast, die zat wel goed.. maar dat is per model ook weer verschillend

Moeilijk moeilijk...

Owja, en ik wil als eerste motor een RSV Mille R uit 2001 ongeveer. Ben er alleen nog niet over uit of dat nou wel zo verstandig is, m'n pa vindt iig van niet :+
 
Opzich snap ik wel dat het niet hard hoeft, maar dan is er genoeg anders te koop

Mooie caferacer vind ik dan vetter dan zo'n oude Guzzi.

Ieder zn ding, ik vind zo'n Guzzi echt mooi...

Dikke specs!


Kleren dacht ik aan een oud gaar 2ehands leren jack, een retro helm en een stoffen broek.
 
Status
Not open for further replies.