Motor-en-Motorrijden #19

Status
Not open for further replies.
En je eerste pak geweigerd?

Yes, was geen probleem :). Toen hij weg was gelijk het goede pak besteld en tot nu toe nog niets gehoord over verzendkosten :P

Zo'n zwarte GSX-R 750 moet er bij mij ook eens komen als ik klaar ben 8)
 
Vriend van me heeft net de zijne verkocht..zijn leuke dingen idd maar blijf de oudere kawa's toch wat mooier vinden.
 
Ben vandaag met een stel op de dynojet bank geweest.
Mijn SV650, RF900, gsxr 1100 en een honda VF1000.

Mijn SV is nadat er andere ixil dempers op zijn gekomen nog afgesteld en dat is goed gebeurd. Hij heeft 74 Pk aan het as en 69 op het achterwiel. Met een bijna perfecte lijn.

De andere hadden: de rf 117pk, gsx1100 131pk ( viel wat tegen ) en de honda 98.
 
velgen ff met de belgom gedaan, ketting gepoetst en alle rest uiteraard ook weer fresh. Is een speciale editie met aluminium + magnesium velgen, monoseat, reesvering etc. Zijn er 1000 van gemaakt, vind het echt een tof ding :) Pics + speciaal voor Maître ;)

5uobbs.jpg


r9rajd.jpg


2eyj0ae.jpg


2qs8g8i.jpg
 
Hmm precies zo'n ding stond paar weken terug bij mij in de straat (Amsterdam, Oud-Zuid), kan 't toevallig dezelfde zijn?
 
als het goed is niet :+ hij stond voor onderhoud (2 geplofte cilindertapeinden bleek later :+) bij een zaakje in a'dam noord oid. (motorcenter dacht ik)
 
Yes, was geen probleem :). Toen hij weg was gelijk het goede pak besteld en tot nu toe nog niets gehoord over verzendkosten :P

Zo'n zwarte GSX-R 750 moet er bij mij ook eens komen als ik klaar ben 8)

Onder het werk aan forummen, of is je donna met dat stukje Italiaanse emotie op pad geweest :P ?

Ik blijf erbij dat je als eerste motor geen ding van 10k onder je kont moet nemen overigens. Is bij de meeste rijders hier ook zo geweest denk ik. Op leuk model beginnen, lekker leren rijden en dan de overstap maken.
 
Onder het werk aan het forummen indeed, was te rustig vandaag!
Het is echt een stukje Italiaanse emotie. Ik stap vanmorgen in, ligt er een enorme plas water onder de pedalen :D.
Onder de voorruit is stuk plaatwerk verroest, en daar lekt het nu naar binnen. Great.
 

de suzuki's vanaf 2006 zijn echt supervet gewoon, daarvoor vind ik ze niet mooi.

2e is echt zoooo flink aan de prijs, een overjarige 750 koop je voor 12k


vandaag ff een klein stukje gereden op een Bandit 1250, man man wat een koppel vanaf 1500 toeren8P8P en dat voor een 4 cilinder hea :)
 
Iemand vandaag toevallig heel erg veel motoren tussen Bergen op Zoom en Middelburg gezien? +ralf+

[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=vKHFZg0h3mU&feature=user"]YouTube - Indrukwekkende rouwstoet[/ame]

"Het was een indrukwekkende, kilometerslange, rouwstoet van motoren, vanmorgen op de snelweg tussen Bergen op Zoom en Middelburg. Zo'n driehonderd leden van met name de Bergse motorclub MC Satudarah begeleidden hun overleden 'broeder' Kapikane Otje naar het crematorium in zijn woonplaats Middelburg. Otje, lid van de van oorsprong Molukse Harley-Davidson club, had een dag en een nacht opgebaard gelegen in het verenigingsgebouw in Bergen op Zoom."

En indrukwekkend it was!
 
niet gezien...

ben ondertussen welvan mijn staart af op men buell..
van:
9383E2C0-440E-43AE-BB30-C619B67B197B.jpg

mooi klein
B02DBF24-2DC2-4D81-8AD4-B8D67424DE56.jpg


moet allen nog andere knipperlichtjes hebben.

weet iemand paar goede sites daarvoor?
 
Last edited:
Kellerman/MDI zijn bijvoorbeeld sites met universele knippers. Is er geen LED achterlichtunit waarin knippers verwerkt zijn voor Buell? Ebay is ook opties om te kijken naar universeel spul.
 
[ir]http://www.uoregon.edu/~dstucolo/Kawasaki%20ZX10.jpg[/ir]

Vind dat zo'n vette motor. Zo'n 1 staat ook nog bij ons op de zaak voor 9800 dacht ik. Hebben we net binnen. Vind het echt een tof model :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top