Motor-en-Motorrijden #19

Status
Not open for further replies.
Monaco circuit is gewoon door de stad he, je zal 't dus rustig aan moeten doen achter een van de vele huur Hyundai's.
 
Vandaag nieuw kuipruitje binnen gehad, double bubble.. Werd er gek van dat me helm ging trillen van de lucht stroom..

Hopen dat het zo beter is :# Het ziet er in ieder geval wel vetter uit :) Ook belangrijk.

Als het ooit weer eens droog wordt hier in NL eens foto's maken..
 
Die ZX-10 is toch vaak een motor met problemen geweest? Gozer hier uit de buurt heeft echt geluk gehad met dat ding. Ding sloeg vast net voor de Haringvlietbrug. Wonder boven wonder recht kunnen houden. Was even een drijfstang naar buiten komen kijken geloof ik.
 
Vanmiddag mijn nieuwe pak binnen gekregen! Donderdagmiddag om 2 uur besteld, en vrijdag om 1 uur in huis. Niet slecht van FC-Moto :P
 
DJ, als je een RS250 snel vind is het denk ik niet handig om een '04-'05 ZX10-R aan te schaffen.


}:O

A) RS250 doet 230 (met mij er op 220 :P)
B) Rijd nu GSXR750
C) Zo snel is een RS250 nou ook weer niet! :P
 
D.J. waar gaat je voorkeur naar uit dan? twin? of een jap of italiaan?

er staat bij ons ook een supertoffe r6 uit 2008 die helemaal nieuw is voor 10 750 dacht ik
met rizoma spul en andere remhendels e.d.

ding is goed tof iig en heb je een nieuwe motor..

mja weet niet of het wat voor je is ;)
 
10.000 euro ?

GSXR 750 uit 2006 ofzo zou ik lekker halen.... of een fireblade 2006. Misschien 998.
Hoop toffe fietsen iig die je kan scoren voor dat bedrag.


Of een 954 + geld overhouden en pimpen O-)
 
? 8P

Die rsv mille is wel een goede optie idd... maar er staat er 1 op motorforum (zelfde model, ook nieuwe type met radiale klauwen etc) voor 8000 :)
 
vandaag met / voor me maatje een '92 ducati ss900 opgehaald, staat nu hier in de garage voor een grondige poetsbeurt. Morgen Pics als die klaar is :W
 
Kan ook zo'n ss900 kopen van iemand die me pa kent uit '93 met 17k op de teller voor een heel mooi prijsje.. Maar kan ze niet echt mooi vinden :X Plus dat ik er qua power ook niet op vooruit ga..
 
Ik vind ze ook niet echt heel mooi maar hier rijdt er 1 rond met open uitlaten. Nou nou nou, wat een geweld komt daar uit. :D 8)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top