Motor-en-Motorrijden #19

Status
Not open for further replies.
Nee das de C2.

S1 is de voorloper van de R1... wat groter, meer gemaakt voor comfort en om stil te zijn.

dit is de S1

schuberth-s1-grey-style.jpg
 
Ik had net op fc moto heel vet groen pak gevonden alleen geen bijpassende handschoenen en laarzen en helm. Wil dan alles van 1 merk hebben, pak was van Arlen. Helm wel ander merk dan maar stond geen mooie op.

Alles in de kleur groen voor me volgende kawa volgend jaar. Zit er nou ook echt verschil in prijzen wanneer je in de winter een motor haalt?
 
Shoei XR 1000 is in kicke groene variant. Prijzen zijn in de winter in principe lager, maar stel dat je dan niet rijdt, dan schrijf je alsnog af richting het seizoen.
 
Ik had net op fc moto heel vet groen pak gevonden alleen geen bijpassende handschoenen en laarzen en helm. Wil dan alles van 1 merk hebben, pak was van Arlen. Helm wel ander merk dan maar stond geen mooie op.

Alles in de kleur groen voor me volgende kawa volgend jaar. Zit er nou ook echt verschil in prijzen wanneer je in de winter een motor haalt?

waar ik werk maakt het voor de prijzen niks uit, hoogstens dat ze je iets meer korting geven :)
 
Mooi :) Word dus een quad :)

Is hier iemand met ervaring mbt merken ervan ?

Suzuki LTZ 400, loopt echt GOED en NIET kapot te krijgen.
Alles voor te vinden, van Yoshimura bijvoorbeeld.

Wil je een sportiever uitzicht koop je de LTR 450.

Koop GEEN yamaha raptor 660/700, de 450 daaraantegen is wel weer goed.
 
Nette prijs, had ik het geld wist ik het wel.

Moet btw met kenteken zijn he.

Hou er wel rekening mee, een quad rijdt erg apart, en als je valt is het echt een harde knal.
Schuivers zitten er in niet bij, highsiders weer wel :p
 
Ik heb ook al eerste motor voor een RSV gekozen, het is bloedje snel als je het gas lekker open draait maar je kunt ook rustig rijden. Als je zo'n ding wilt moet je er gewoon voor gaan.

Hopen dat dat lessen een beetje opschiet, tegen die tijd kan er wel zoiets komen : RSV Mille R

Echt :~

Mits ik het lekker vind rijden natuurlijk, kan ook nog zijn dat ik het tijdens de eerste rit helemaal niets vind, al lijkt me dat niet waarschijnlijk :P
 
van een lesmotor overstappen op een RSV zal zoiezo erg raar zijn de eerste rit.
Dat had ik al bij mijn zx6 en dan lag het niet aan het vermogen maar de andere houding enzo.
 
van een diversion naar een sp1 gaan is ook erg raar, maar als je eenmaal aan het rijden bent:love:

alles gaat gewoon perfect, remmen-sturen-schakelen:#
 
voor mijn eerste bocht naar rechts had ik 2 weg helften nodig op de zzr :D
Meest apparte is nog op een harley davidson rijden (road king). Dan moet je je hele lichaam mee draaien in de bocht.... anders red je het niet om je stuur vast te houden met die breedte :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top