Motor-en-Motorrijden #16

Status
Not open for further replies.
Is het ook :)
Gisteren al stukje op gereden voor ze bestickerd moesten worden.

PS: wie radio 538 luistert de komende weken weet ook gelijk waarom ik op dat ding zit :p
 
Staat in studententopic op MF ;).. Je vriendje BillyR6 had hem gepost

ej pik

ik heb net nog met een kennis/vriend ? van je gereden ;) iig iemand van mf oost (bart) ook een 600rr

maarem.. je had gister een aanvaring met een motoragent? :+
 
Is het ook :)
Gisteren al stukje op gereden voor ze bestickerd moesten worden.

PS: wie radio 538 luistert de komende weken weet ook gelijk waarom ik op dat ding zit :p

Bij zo`n ding komt het old school scooter tijdperk volgens mij wel weer naar boven.
 
ej pik

ik heb net nog met een kennis/vriend ? van je gereden ;) iig iemand van mf oost (bart) ook een 600rr

maarem.. je had gister een aanvaring met een motoragent? :+

Hey.. Ja, ja Bart met een 600rr, ken hem via werk/mf-oost...

Mwah, viel wel mee hoor met die agent... Zal ff het stukje opzoeken dat ik had getypt:

SiRoj schreef op 10 april 2008 @ 18:20

[...]


Heerlijk gereden, beetje op en afritjes gedaan.. Een stukje over de 'normale' weg achter een Ferrari aangereden, maar het was te druk om daar ff mee te gaan spelen... Dus ik knal rustig door het centrum om terug te gaan naar huis.. Rustig over de fietspaden om vooraan bij het stoplicht te komen staan.. Voor me zie ik een motor en ik denk al 'hmmmz, waarom gaat die niet gewoon vooraan staan, ach, dat is zo'n oude gek met een BMW' :+.. Dus ik rij er rustig langs aan de rechter kant.. Volgende stoplicht, staat hij ineens naast me.. Ik denk; 'Hey, maar dat is gezellig, hij komt er even naast staan en een praatje maken'... Direct zie ik hem wijzen naar zijn koffer 'POLITIE, VOLGEN'.. Hmmz, fucked denk ik, rechts inhalen, 150 euro? :N Artikeltje 5 voor gevaarlijk rijgedrag? :N ..... Ik mocht even achter hem aanrijden naar het politiebureau.. Daar vertelde hij me dat hij niet gecharmeerd was van dat soort acties! Ik moest maar goed oppassen, want er waren er nog genoeg die uit de sloot moesten worden gevist (dat zei een andere motoragent die net een sigaretje stond te roken).. Maargoed, kentekenbewijs gezien, rijbewijs gezien, whats next! Mijn kentekenplaat dus... Want er zat een sticker op, dat mocht niet... Maargoed, ik dus het MF verhaal uitleggen en meneer de agent zat daar zelf ook op.. Ik uitgelegd dat hij niet in het zicht zat etc. etc... Maargoed, ze wilde het me even zeggen, want het grootste probleem was eigenlijk dat hij krom was... Ik gelukkig dat ik het advies van 'bouwmeester' niet heb opgevolgd om hem nog schuiner te zetten, want dan had ik nu mss wel een boete aan de broek gehad... Maargoed, ff netjes weer helemaal recht gebogen (zat maar een lichte knik in) en alles was in orde...

Andere agent was trouwens verbaasd dat ik de DB-killer er nog in had zitten, hij had hem er al lang uitgesloopt :+...

Anyway, weer een ervaring rijker, vanaf nu herken ik de undercover motor van politie Hengelo ook (een blauwe (pan?nieuwe type?) met koffers!)!

st1300_A4_blue.jpg
 
Ik had gister ook heel de tijd een BMW achter me zitten. Vertrouwde het niet helemaal, dus rustig aan gedaan. Toen hij afsloeg: gas erop :D

Net even een CNC gefreesde kettingbeschermer in bestelling gedaan. Stuk steviger dan standaard plastic geval. En hij is netjes zwart gecoat.
 
Gingen dr nou nog mensen van hier volgende week naar Zandvoort (naar die Buell dag ofzo)? :)

Aangezien haarlem-zandvoort maar klein stukje rijden/fietsen is, ga ik misschien wel ff kijken :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top