Nee joh, is juist vet van dit model, zo'n eendenkont. Lekker origineel houden, gewoon op rijden. Het enige wat ik zou doen is die grote knipperlichten vervangen...
Heb een keer een SRAD gezien met een K1 achterkant. Dat was pas juist lelijk. Ik vind die kont wel vet.
Knipperlichten moet ik inderdaad nog een keer vervangen. Had mooie gezien die orgineel van Moto Guzzi zijn. Stond echt tof op een SRAD, maar was wel gelijk "even" 100 euro. Kettingbeschermer wil ik nog een CNC gefreesd exemplaar voor kopen. Dat is ook niet zo duur en stuk steviger.
Ik heb vorig jaar eind november begin december zon ding in uit het krat opgebouwd op stage.
Zon 848 is dus echt :W in het echt he
Btw, mn pa heeft nog zon ding compleet in onderdelen in de schuur staan/liggen:
Word denk ik aankomend winterprojectje van me.
380cc 2takt blok geloof ik, dingen zijn erg zeldzaam volgens mij, zelfs het linnen instructieboekje en aakoops/garantie bewijs zit er nog bij