This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor-en-Motorrijden #16

Status
Not open for further replies.
Net heerlijk geknalt. Wel even gemist, maar rijdt wel beter nu met nieuwe voorband.

Blijf het een nette machine vinden, ondanks dat hij al 11 jr oud is.

[ir]http://i30.tinypic.com/al0tts.jpg[/ir]
 
Zo dat was weer prima, lekker door de polder gereden en stukje snelweg gedaan. Leuk is anders de snelweg op zo'n naked
 
Had hem vanmiddag bij Klaaswaal bijna getotalled. Opa in zn Ford keek niet uit , maar zag het al aankomen gelukkig. Thnx btw
 
Ziet er nog spik en span uit idd 8). Alleen vind ik die cover zo terror hoog, verneukt echt de hele fiets..:X
 
Maar ik lig meestal niet op me knieen om een motor te bekijken . Ze hebben het model echt super gemaakt, alleen bij de kont is het misgegaan.

Zit er trouwens nog veel in die kont, zoals electronica ed? Zodat je er evt nog een andere op zou kunnen zetten.
 
Nee joh, is juist vet van dit model, zo'n eendenkont. Lekker origineel houden, gewoon op rijden. Het enige wat ik zou doen is die grote knipperlichten vervangen...
 
Heb een keer een SRAD gezien met een K1 achterkant. Dat was pas juist lelijk. Ik vind die kont wel vet.

Knipperlichten moet ik inderdaad nog een keer vervangen. Had mooie gezien die orgineel van Moto Guzzi zijn. Stond echt tof op een SRAD, maar was wel gelijk "even" 100 euro. Kettingbeschermer wil ik nog een CNC gefreesd exemplaar voor kopen. Dat is ook niet zo duur en stuk steviger.
 
nette motor!


Net even wezen rijden op een duc... een 900ss?


Het eerste waar het me aan doet denken is een:













Diesel...


Wat een rotzooi.. trillen en gare geluiden en ratelende koppeling.. Echt niks voor mij... totaal geen snelheidbeleving..


Je geeft gas en je merkt niet eens dat je 190 rijd.


Alleen onderin is het leuk.. net als een diesel.










Maar hij had een probleempje ermee.. misschien weet iemand van hier dat...

Als hij hem vol tankt, dan loopt er peut uit zijn overloop slang... constant... Dus niet dat hij hem tevol giet oid.

iemand?




edit: net mijn mpp's binnen gekregen voor 230euri!
 
Fucking geil zo'n 848 in het wit... Wil je neef niet ruilen voor een super mooie gixer uit 2002? 8P

Heb er alleen nog nooit eentje 'live' gezien.. Ook een 1098 nooit, komt vast op de MM wel anders
 
Ik heb vorig jaar eind november begin december zon ding in uit het krat opgebouwd op stage.

Zon 848 is dus echt :W in het echt he

Btw, mn pa heeft nog zon ding compleet in onderdelen in de schuur staan/liggen:


Word denk ik aankomend winterprojectje van me.
380cc 2takt blok geloof ik, dingen zijn erg zeldzaam volgens mij, zelfs het linnen instructieboekje en aakoops/garantie bewijs zit er nog bij
 
Status
Not open for further replies.