Motor en Motorrijden # 14

Status
Not open for further replies.
ik ga ook morgen voor de eerste keer :)
ik wil veel foto's maken en kijken voor een goede tanktas die aan mijn eisen voldoet.
 
Gisteravond ffies geweest :)

Zeker chill dat het nu ook s'avonds open is... stuk minder massaal.. kun je tenminste normaal rondlopen.

Heb oordoppen aan laten meten :) en heb ff een nieuw viziertje gekocht :~

[ir]http://www.alextalmon.nl/fotos/helm.jpg[/ir]

Let niet op mijn brakke kop in het vizier :+
 
Maykel, die helmen hebben geen goedkeur omdat ze niet de juiste bescherming bieden voor op de motor. Het zijn autohelmen en bieden daardoor een hele andere soort bescherming gezien de klappen die een helm opvangen geheel anders zijn met de auto dan met de motor.

Had t gelezen idd.

Het is ook niet de bedoeling dat die helm ooit iets gaat raken ;)

Niet he :P



Ga btw vanvond ff bij een CBR600 kijken :)
 
Maykel, die helmen hebben geen goedkeur omdat ze niet de juiste bescherming bieden voor op de motor. Het zijn autohelmen en bieden daardoor een hele andere soort bescherming gezien de klappen die een helm opvangen geheel anders zijn met de auto dan met de motor.

Niet alleen dat, ook zijn motorhelmen aerodynamischer en stiller. Ik heb eindelijk een mooi model helm gevonden op de beurs (schubert s1 matzwart), alleen was me maat net op :( Heb m al op een uitverkoop webshop gevonden waar die voor zelfs nog 2 tientjes minder stond :).
 
Hmm, net terug van die CBR

Ding liep super netjes, zat alleen oppervlakkige roest op de lasnaden van t frame.

Denk niet dat dat m wordt.
 
weet iemand wat deze moto ongeveer waard is?
Gsx-R600 04-2005 8600km's

gsx6.jpg
 
6000 is gewoon een nette prijs. Koopje wil ik niet direct zeggen

Edit: Had nog niet naar de KM-stand gekeken
 
Last edited:
Zou net zeggen!



Motor net even gewassen emt meguiars.. straks misschien even de tank en voorspatbord kleien, zitten hele kleine zwarte pikjes op, teer ofzo?


Blijf er telkens van opkijken hoe netjes de motor eigenlijk is!
 
Zo tering, met dit koude weer rijden is echt niet tof. Banden zijn niet op temperatuur te krijgen...

Ik rijd net een rotonde over, en ga eraf in z'n 2... gewoon ''redelijk normaal'' op het gas, ga ik bijna m'n bike af met een highsider gek! Gvd. Heel m'n achterkant ging alle kanten op, ik werd dr half afgeslingerd... kon 'm maar net houden!

Weer een ervaring rijker zullen we maar zeggen :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top