Motor en Motorrijden #12

Status
Not open for further replies.
Bij inruil kreeg je er toch nog meer voor? Of heb je dat afgezegd?
Dat verhaal hou ik natuurlijk voor mezelf. Maar laten we zeggen dat ik alleen voor een bekende 5900 doe, anders maak ik weer tijd vrij wat dat beetje geld niet waard is.. Op 5900 maak ik nauwlijks verschil met inruilen. Maargoed als ik er iemand anders blij mee kan maken. Doe ik liever dan inruilen :)
 
denk ook dat het zoiets is,
als ik m'n kawa nog niet zou hebben gehad had ik 'm zeker willen kopen.
maarja dat hoor je nou vaak genoeg denk ik :P
 
Dat verhaal hou ik natuurlijk voor mezelf. Maar laten we zeggen dat ik alleen voor een bekende 5900 doe, anders maak ik weer tijd vrij wat dat beetje geld niet waard is.. Op 5900 maak ik nauwlijks verschil met inruilen. Maargoed als ik er iemand anders blij mee kan maken. Doe ik liever dan inruilen :)

En verkeerd die nu weer in goeie staat? foto's oid?
 
Het kontje is beschadigd. Maar dat is met een sticker weg te werken. Anders kost een nieuw kontje 300. Beide rempookjes zijn beschadigd. En het voor spatbord zitten lichte vegen op. Al met al maar voor max 5 a 600 schade. Maar zeker rijdbare schade.. Ik denk vooral dat het is omdat het een schade motor is. Ookal heeft hij niet veel schade. Iedereen denkt gelijk het ergste erbij, frame krom en dat soort dingen. Terwijl dat absoluut niet is. Als het frame krom was zou ik er geen 270+ meer mee kunnen rijden lijkt me.
 
[ir]http://i23.tinypic.com/almd51.jpg[/ir] [ir]http://i23.tinypic.com/28s9fcw.jpg[/ir] [ir]http://i23.tinypic.com/2zghl4k.jpg[/ir]
 
Normaal gesproken ben ik de moeilijkste niet in zulke situaties Titus, maar ik moet nu ook een nieuwe Buell betalen. Dus een betaalregeling kan ik niet met je maken. Het spijt me..
 
De bank vast wel.. En wat je dan aan rente betaald had je toch al winst bij de aankoop. Want andere in deze staat kosten gewoon 7k+
 
Dat verhaal hou ik natuurlijk voor mezelf. Maar laten we zeggen dat ik alleen voor een bekende 5900 doe, anders maak ik weer tijd vrij wat dat beetje geld niet waard is.. Op 5900 maak ik nauwlijks verschil met inruilen. Maargoed als ik er iemand anders blij mee kan maken. Doe ik liever dan inruilen :)

Het spijt me zeer, weet niet wat je krijgt van de dealer, maar zelf vind ik 5900 best veel voor die motor.. Nu kun je wel kijken en zien dat er nog veel meer te koop staan voor die prijs, maar die mensen krijgen hem ook niet verkocht.. Volgens mij vraagt iedereen domweg te veel voor hun bike... Marktwerking, veel gixers te koop, prijs omlaag.. En no offence, je bike is niet super speciaal, zitten beschadigingen op.. Misschien heb je wel gewoon een super mooie deal met de dealer gemaakt :winner:

(PS: Dit heeft niets met die PM's te maken, jou goed recht om welke prijs dan ook te vragen)

Volgens mij ben ik niet de enige die er zo over denkt.. Volgens mij zien meer mensen dat en wachten ze lekker af totdat de verkopers het in de gaten hebben...

Hoop niet dat ik je nu beledig of whatever, just my thoughts
 
Hmm, best veel voor die motor? Dagwaarde is gewoon 8600 euro.. Ik heb hem begin van het seizoen gekocht voor 8000 euro. En dat was echt niet duur toendertijd. Ik denk dat jij je iets beter moet orienteren. Een nieuwe kost 12.000 ik denk dat 50% afschrijving in 2 jaar tijd vind ik dan weer best veel. En ik hoor van genoeg mensen dat deze prijs gewoon goed is, sommige vinden het zelfs erg goedkoop maar hebben gewoon ff het geld er niet voor.
En beledigen doe je me niet zo snel hoor ;) Denk alleen dat 5900 met deze schade niet bepaald duur is. Dat zou betekenen dat je voor 6400 een verse hebt. Oke, hij heeft een keer op z'n kant gelegen. Nou en, dat spul is dan toch vervangen en verder heeft hij er niks van geleden. Maargoed, deze discussie heeft weinig zin. Ik ruil 'm gewoon in, en ik krijg er bij de dealer gewoon 6000 voor terug. Die zullen er wel verstand van hebben neem ik aan..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top