Motor en Motorrijden #12

Status
Not open for further replies.
Denk niet dat ik het doe hoor.. Blauw is niet echt m'n kleur. En iedereen die een 9 heeft gehad wil achteraf toch een 12.. En een nieuwe is wel zo vers..
 
Sport motors zijn zoiezo een stuk minder gewild dan vroeger..

True, tis echt kut nu. Lol gaat er op deze manier ook wel een beetje af, tis gewoon te duur zo.

Hmm, best veel voor die motor? Dagwaarde is gewoon 8600 euro.. Ik heb hem begin van het seizoen gekocht voor 8000 euro. En dat was echt niet duur toendertijd. Ik denk dat jij je iets beter moet orienteren. Een nieuwe kost 12.000 ik denk dat 50% afschrijving in 2 jaar tijd vind ik dan weer best veel.

Ja, maar zo werkt t gewoon nu. Maar die 8k was ook nou niet echt een strakke prijs hoor ;). Krijg voor mn 750 ook geen zak meer terug, die kost nieuw 13k en nu krijg ik er 7k voor ofzo. Ook 5k in 2 jaar weg.

En inderdaad, crashen is goedkoper :)
 
mag me sinds half 1 vanmiddag ook motor rijder noemen.. Heb dat papiertje ook :)
alles in 1 x gehaald behalve men theory :P
alleen nog wel de lichte klasse, maar dat doet er neit toe :)
Nu gaan kijken naar een motor.
 
Denk niet dat ik het doe hoor.. Blauw is niet echt m'n kleur. En iedereen die een 9 heeft gehad wil achteraf toch een 12.. En een nieuwe is wel zo vers..

Ik zou ook voor de 12S gaan, de R is niet mooi (IMO) en de 9 schijnt idd iets power te weinig te hebben... Mooi voor de XB12S gaan ;)
 
Ja maar dan hou je de motor over wat ik zei... Er zit een enorm verschil in de power, daarbij komt ook nog eens de (baby) blauwe kleur die gewoon not-done is :) Doe wat je wilt, maar ik zou toch echt voor een nieuwe XB12S gaan ;)
 
Duidelijk die XB12S.. dat is echt een vet ding!
Vind die ene blauwe die je liet zien via die link dus echt niet om aan te zien.
 
Er staan ook super veel motoren te koop dit moment, kijk maar eens op motorforum, vooral supersports word je mee doodgegooid.

BTW zondag middag terug gekomen uit Schotland.
Geen drupje regen gehad, echt super geluk gehad met het weer:D
En donders mooie weggetjes gereden, alleen vaak waren ze net 1 auto breed, en had je totaaaal geen overzicht wat er na de volgende bocht of bult kwam.

Hier BTW een screenshot uit een filmpje van een burnout die ik een tijdje geleden gemaakt heb:

burnoutjd1.jpg
 
Joshua, mag ik vragen waarom je die gixxer wegdoet voor die buell?


Is wel een heel ander soort fiets..


Je gixxer past mooi bij mijn pak.. en het is de mooiste gixxer ooit!



Jammer dat ik pas in april oid een nieuwe motor koop.







edit:


iemand trouwens nog een supermotard/crosser opbok-bokje kopen?

35euro's
 
Achterbandje is binnen:D Vanavond ff bok ophalen bij mn neef, kan mn achterwiel dr uit.

Morgen even t nieuwe rubber om laten leggen
 
zou iemand please dit onder mijn zx6 kunnen shoppen??
heb verder geen betere foto van de zijkant..

[ir]http://i23.tinypic.com/9bir8g.jpg[/ir]

[ir]http://i20.tinypic.com/xc9eeo.jpg[/ir]
 
Haha rowan ook gelijk aan een akra ;) Zeker mooie demper! Vind alleen de prijs van die dingen nieuw echt niet normaal... Nou zijn dempers sowieso niet goedkoop, maar die akra's zijn soms gewoon 900 eu's ofzo.. 8P

Het s natuurlijk wel vet dat je dan een akra heb :+:W
 
hahaha ja maar dat zijn gewoon teringvette dempers :#
kosten dacht ik iets van 650,- eurotjes, best duur maarja je moet wat doen met je wel verdiende geld toch
 
Jammer dat ik geen foto kon nemen, zaterdag iemand gezien met nieuwe zx10 (niet 2008 maar die ervoor :P)

Nieuw had ie er 12k voor betaald... maar hij kwam met accecoires etc op de 20k 8P ding is echt ziekelijk mooi :~

Alles wat je mar kan bedenken zat erop :) Miss zie k m binnenkort nog wel is.. me pa ziet die man wel is.
 
hahaha ja maar dat zijn gewoon teringvette dempers :#
kosten dacht ik iets van 650,- eurotjes, best duur maarja je moet wat doen met je wel verdiende geld toch

Dat is waar, en het is idd echt een teringvette demper :~

Ik heb wss ook weer werk :W dus kan ook weer wat meer geld stoppen in t motorrijden :+
 
maak dan ook maar gelijk een fototje voor rowan :)
het is trouwens helemaaal niet zeker dat ik die demper ga nemen ofzo hoor, maar het lijkt mij wel echt vet staan, maarja eigenlijk hoort zo'n demper niet op een motor uit dat jaar dus het kan of heel vet staan of het staat net niet :P
ik heb het verder ook nog nooit gezien, ik weet wel dat ze 'm bij pajic verkopen + pas maken voor 690,-
en voor dat geld moet ie wel erg vet staan :#
 
Op motorforum staat ook ergens een project van een splinternieuwe gixxer.
Die kerel heeft er geen meter mee gereden maar liet er gelijk die MotoGP remklauwen van 1200 euro en ALLE dingen die je maa rkunt bedenken erop zetten.
Toen istie met die motorzaak naar een circuitdag gegaan, maar omdat het nat was is hij zelf niet gaan rijden, maar heeft een coureur laten rijden, en is op ze eigen motor de eerste meters gelijk al achterop gaan zitten:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top