Motor en Motorrijden #12

Status
Not open for further replies.
Weer wat nieuwe shizzle binnen:)
Wel alles N73 power:P
Pastrana replica brilletje..
08112007020.jpg


Braking schijfje voor crosswielen:)
schijfje.jpg


Tankdop, eerst nog even kijken als die wel zo mooi staat..
08112007017.jpg


P*rno Boyesen dekseltje voor die iets betere oppak onderin en Rinaldi dopjes:)
08112007016.jpg


En voila Fatbar magura stuurtje, Renthal verhogers en aluminium kroonplaten. Nog wel kijken wat ik met kroonplaten doe, of zwart coaten of laten anodiseren maar dat ligt aan de prijs..
08112007018.jpg


Verder zit er al ander spatbordje achterop. Motorisch zijn de laatste lagers besteld en komt er toch een nieuwe bigend in de krukas:)

Binnenkort knallen hoop ik! Btw vandaag eerste rijlesje gehad:P
 
Diesel werkt ook perfect om schoon te maken :) Gebruik het zelf altijd, en laat net als WD40 een vetlaagje achter. Perfect als bescherming :)
 
Mpp 2ct voor de voorkant besteld.

Regen rijden met gladde voorband pwned niet!

ik rij ook met Mpp 2ct's en ik heb gister ook nog ff in de stromende regen gereden maar ik heb niet echt gevoel dat dat juiste banden zijn voor in de regen
voelde allemaal wel een beetje glad aan :P

en WD40 is de shit! :#
 
Weet iemand of je dit soort dingen voor motoren ook los kunt krijgen ?

640x480-PB081633.jpg


Zeg maar het onderste deel van de voorvorkpoot.... zou dat van een 1000rr los te leveren zijn ? (hopende dat het past op een 954rr poot:P)
 
Toch je rem/schakelset binnen hea :W. Nice man. Ik weet iig wel dat de set op de foto van een ktm is. Setje kost 1200 euro :X.
 
Weet iemand of je dit soort dingen voor motoren ook los kunt krijgen ?

640x480-PB081633.jpg


Zeg maar het onderste deel van de voorvorkpoot.... zou dat van een 1000rr los te leveren zijn ? (hopende dat het past op een 954rr poot:P)

Nope.. Alleen met binnenpoot eraan. Kost ongeveer 260 euro per poot...
 
Over velgen gesproken mijn witte velgen zijn echt smerig ik heb het al geprobeerd met benzine maar nog krijg ik de velg niet helemaal schoon.
zijn hier nog tips voor ?
Dasty, van de wibra.
Voor 90% biologisch afbreekbaar, alleen de overige 10% bestaan uit kernafval wat ze nog niet op durfden te slaan en dus maar in de dasty hebben gestopt.

Heeft wel als resultaat dat het spul heerlijk werkt om dingen schoon te krijgen.
 
In de regen rijden is sowieso maar eng hoor :P

En oja :#:#:# ik heb mijn rem/schakel setje binnen. Whoei!

Waar zijn die foto's dan???? :P
Ik heb trouwens vandaag een golf 3 gekocht, vond het toch maar niks om in de storm op de motor te zitten :P
 
Volgende week een 1,5 uur durende eerste rijles, helaas voorlopig de laatste, ik had namelijk nog een tegoedbon. Maar op mijn 21e wil ik mijn A toch echt hebben:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top