Motor en Motorrijden #12

Status
Not open for further replies.
ff snel gekopieerd van MF maar dit is mij dus ongeveer een half uur geleden overkomen.. :p

sjonge jonge dit is nog nooit iemand overkomen geloof ik :X

reed ik net door zwolle, schiet er inneens een eekhoorn de weg over en ik schrok behoorlijk maar ik dacht stuur recht houden dan gaat het wel goed en ik dacht ook dat ik hem ontweken had.. nouw niet dus.. :r

sta ik bij het volgende stoplicht zie ik op me broek onderaan allemaal kleine spetters en van die lange haren ik dacht echt WTF het zal toch niet?? dus ik de motor langs de weg gezet.

blijkt dat ik hem in me wiel heb gehad ofzo ipv dat ik eroverheen ben gereden want er zal allemaal bloed (wist niet dat er zoveel in zo'n beest zat) voor bij me kuip en haren enzo en in me wiel + schijf zat ook helemaal onder de haren..

mja niks kapot verder :P
 
ff snel gekopieerd van MF maar dit is mij dus ongeveer een half uur geleden overkomen.. :p

sjonge jonge dit is nog nooit iemand overkomen geloof ik :X

reed ik net door zwolle, schiet er inneens een eekhoorn de weg over en ik schrok behoorlijk maar ik dacht stuur recht houden dan gaat het wel goed en ik dacht ook dat ik hem ontweken had.. nouw niet dus.. :r

sta ik bij het volgende stoplicht zie ik op me broek onderaan allemaal kleine spetters en van die lange haren ik dacht echt WTF het zal toch niet?? dus ik de motor langs de weg gezet.

blijkt dat ik hem in me wiel heb gehad ofzo ipv dat ik eroverheen ben gereden want er zal allemaal bloed (wist niet dat er zoveel in zo'n beest zat) voor bij me kuip en haren enzo en in me wiel + schijf zat ook helemaal onder de haren..

mja niks kapot verder :P


heb ik gehad met een kat:D

Was alleen niet dood, sprong in mn voorwiel en werd weggeslingerd:X(was met mn brommer @ 100pu oid.
 
verhaal
mja niks kapot verder :P

die schijven van jou zijn ook net cirkelzaag bladen :#

home_cirkelzaag.jpg


dat overleeft zo'n beestje natuurlijk niet :D
 
Hmmz nieuwe plannen voor de gixxer denk:)

Aankomende 10 weken loop ik stage, ik heb in die periode mn motor niet echt nodig.

Ga m helemaal uit elkaar halen, en dan t frame + brug zwart laten coaten.
En die scheur laten lassen.
Als ie dan toch uit elkaar ligt heb ik ook mooi de kans om op mn stage bedrijf een subframe te maken:)
 
die schijven van jou zijn ook net cirkelzaag bladen :#


dat overleeft zo'n beestje natuurlijk niet :D

zou het daardoor zijn gekomen ja? :p

net me motorpak ook verkocht dus ben nu hard opzoek naar een nieuwe
de witte berik laguna seca is nu het meest reeel want de andere is gewoon te moeilijk te krijgen. Maar fcmoto kan hem wel leveren en zet hem over 2 weken op de site dus dat is wel vet maar dat houdt in dat ik 2 weken niet meer kan rijden :( :p

maar als iemand anders nog toffe pakken weet? post ze dan ff en ik wil een overall met zo'n raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaacee bult
 
Rijden met dit weer is echt niet leuk meer, gelukkig is de Gixxer weg. De Vespa gebruik ik nog wel, maar ook weinig. Het is echt auto-weer :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top