Motor en motorrijden #10

Status
Not open for further replies.
hahah kijk daar doe je het voor he :P
nog bedankt trouwens en met het bier zit het wel goed hoor *D

feli kerol


Vandaag de spruitstukken er af gehad.. Waar je bij 25 kw een plaatje hebt met een 'spleet' en 2 gaatjes... Had ik alleen een spleetje :+... Het waren dus echt 20kw spruitstukken.. Maargoed, heb wel een brute vermogenswinst van 25% nu 8P... Ik ga iig nog ff langs de zaak die het gedaan heeft, die mogen me nog ff goede spruitstukken gaan leveren

En gefeliciteerd Rowan!


:winner:
 
iemand die mij kan helpen?

Hoe plaats in de "begrense" inlaat rubbers (van carb naar cilinder) op mijn gs500 ?
de verdikking naar benede of naar boven (carb recht voor je gezien)

Bij mij zitten aan één kant twee 'puntjes'.. Die moeten naar beneden... Bij mij moet de kant het het plaatje er in aan de kant van de carb.. Het staat er bij mij trouwens ook op :+ 'this side to carb' oid
 
Nou :P als jij je knipperlicht aan hebt en je moet remmen... dan zie je er echt helemaal niks meer van. Ook niet s'avonds.

Kijk en das bij mij dus ook, onder t rijden(zonder remmen dus) is het wel te zien, maar zodra je remt is t allemaal rood en zie je er niks meer van. :(
 
joshua, stond jouwn motor vandaag zoiets de heledag bij de heistraat in de buurt ?
Dat klopt, bij m'n neef. Helemaal voor de auto gezet, zodat hij niet gejat werd. Wie ben jij eigenlijk dan? En wat deed je daar? ;)
Hoe deed danny dat dan met z'n filmpjes ? dat trilde namelijk niet.
Camsteun vastschroeven met de imbus van je tankdop.. Stukje schuim of karton ertussen en je bent de trilling kwijt..

Je bent niet verzekerd, genoeg reden om even 25kw te rijden denks.
Inderdaad jongens, allemaal netjes 25kw rijden. Dat zijn de regeltjes!
 
Eindelijk, wat zul je daar lang op gewacht hebben:)

Ja echt wel.. motor theorie heb ik gehaald in okt of nov 2006 en daar tussen een paar maanden niet gelest (2x gezakt voor avd) en nu lekker me eigen motor en zelf voor gewerkt voelt ook altijd goed :)
 
Dat klopt, bij m'n neef. Helemaal voor de auto gezet, zodat hij niet gejat werd. Wie ben jij eigenlijk dan? En wat deed je daar? ;)
Camsteun vastschroeven met de imbus van je tankdop.. Stukje schuim of karton ertussen en je bent de trilling kwijt..

Inderdaad jongens, allemaal netjes 25kw rijden. Dat zijn de regeltjes!

Moet je natuurlijk niet je imbussleutel vergeten, wel zo handig als je moet tanken of niet Josh? +pippi+
 
Huh, was hij niet al 200 lager? Of heb ik me daar nu helemaal in vergist :X.. Al op M-F aangeboden?

Laagste wat ik 'm aangeboden heb is 7600,- geweest.. Dus dat lijkt me niet. Vass heeft een prijs van 6600,- gezegd geloof ik. Misschien dat je je daarmee vergist? En op M-F heb ik nog een topic staan geloof ik, maar niemand reageert :X
 
zo gvd als ik toch eens dat geld had:(
ruilen tegen een niet rijdende Senda+pippi+

Weet iemand een site waar je kan berekenen hoeveel BPM er op je motor komt als je m uit duitsland haalt?
 
Last edited:
Laagste wat ik 'm aangeboden heb is 7600,- geweest.. Dus dat lijkt me niet. Vass heeft een prijs van 6600,- gezegd geloof ik. Misschien dat je je daarmee vergist? En op M-F heb ik nog een topic staan geloof ik, maar niemand reageert :X

Kick em ff, of zet die link hier neer dan kicken wij hem voor je ;).. Denk dat ik me idd heb vergist met Vassago
 
Wat trouwens vet is, is een elbow down:
109264_pm.jpg


RF5G8826.jpg


QN4M7696_spies_675_MO06.jpg
 
Last edited:
Tja.... succes :D

Ben allang blij dat ik nu makkelijk m'n knie aan de grond krijg :# (mini rotondes zijn de shit, daar blijf ik nu express ff een rondje langer op... goeie tip idd rowan :D gaat super makkelijk man!)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top