Motor en motorrijden #10

Status
Not open for further replies.
Nee niet echt soort van dronken..

Ja soms wel, dat ik ergens snel een stapje voor aan de kant moet doen en dan verlies ik bijna mijn evenwicht (dan lijkt het idd wel of ik teveel gedronken heb).

Maar bij mij is het meer constant duizelig en daarbij soms mijn evenwicht verliezen. En evenwicht verliezen is niet constant..
 
Jeeh motor gekocht.

GS500 Vollekuip 1996


1.JPG

2.JPG
 
Last edited:
Nee niet echt soort van dronken..

Ja soms wel, dat ik ergens snel een stapje voor aan de kant moet doen en dan verlies ik bijna mijn evenwicht (dan lijkt het idd wel of ik teveel gedronken heb).

Maar bij mij is het meer constant duizelig en daarbij soms mijn evenwicht verliezen. En evenwicht verliezen is niet constant..

Vriend van me heeft/had dit ook, is aan 1 oor bijna doof heeft altijd last met zn oren gehad.

Ging na een rondje zandvoort in de auto ook over zn nek puur daardoor, heeft er gelukkig geen last van als ie zelf rijd
 
Nu nog een goed slot zoeken van 1.40M is lastig want de meeste zijn 1.20.
1.40 is net een beter maat om je achterwiel om een lantarnpaal te plaatsen.
 
Nu nog een goed slot zoeken van 1.40M is lastig want de meeste zijn 1.20.
1.40 is net een beter maat om je achterwiel om een lantarnpaal te plaatsen.

Ik gebruik mijn sloten zelf steeds minder.. Schijfremslot meestal, meer niet.. Tenzij ik de hele dag ergens ben (werk bijv.) dan zet ik ook een ketting... Sloten zijn irritant :+..

Mooie bike ook, die volle kuip is erg relaxt denk ik.. Heb vnv nog een stuk snelweg gedaan op mijn CB500, plat er op zodat je amper wind vangt, want anders is het erg irritant :+
 
dan heb je blijkbaar tog niet dezelfde als ik heb, ik dacht bij mij namelijk dat m'n licht en mijn knippers niet goed te zien waren overdag.
maar het bleek dat als je het vanuit net een andere hoek zag dat het goed genoeg te zien was

Nou :P als jij je knipperlicht aan hebt en je moet remmen... dan zie je er echt helemaal niks meer van. Ook niet s'avonds.
 
Damn wel balen, naja sterkte ermee. Word je dan ook misselijk enzo? Had mijn opa ook een keer gehad, onsteking ofzo.


@joris had jij motor gekocht bij peter(enschede?)

Jah, mocht je hem spreken, niets over die diesel ;)....

Ga je daar ook lessen? Moeten we maar eens meeten.....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top