Morgen voor me certificaat

Status
Not open for further replies.

Siep Wokkel

Banned
whaaaaaa ben anders nooit echt zenuwachtig voor iets ofzo.....maar hier heb ik lang op gew8! en ik lul tegen iedereen dat ik het in 1x haal enzo:# ik moet het gewoon halen!


maar ik zal het wel niet halen door 1 of ander dom iets8P verder kan ik wel goed leren enzo, dus dat is probleem niet.. maja ik zie het morgen wel....


iemand nog tips?

wish me luck!
 
Advertisement - register to remove this

ga slapen dan!

en niet op het forum hangen, is wel een stukje beter voor de concentratie :)

(maar wel succes 8) )
 
succes! Tis makkelijk als je het een beetje geleerd hebt. Veel oefenexamens doen! Ik had 1 dag ervoor een boekje gehaald bij de bibliotheek, die avond in me bed dat boekje uitgelezen, en de volgende dag iets van 10 oefenexamens gemaakt. Daarna toen ik bij het CBR zat te wachten nog ff paar oefenexamens doorgekeken en hoppa geslaagd met maar 2 foutjes (1 domme fout van een blinde die ik geen voorrang gaf, omdat ik dacht dat als hij uit een uitrit kwam dat hij geen voorrang had :D)
 
Makkelijk man, het werkte voor mij niet echt goed om in zo'n wachtruimte te zitten met allemaal jankende peepz die gezakt waren voor theorie sjeesbewijs :|
 
Jah idd...

Maareh, ff wat anders... ik moet woensdag voor de auto praktijk, en 2 goede vriendinnen zijn vorige week allebei gezakt :?

"ik haal het wel" zei ik nog tegen ze, nu maar hopen dat t lukt :D
 
wuhaha ja eerste 500km ga ik legaal rijden jah! dan moet ik namelijk inrijden..... na die 500km word het illigaal vrees ik 8P :p

maar ik ga slapen..
 
Moet wel lukken, tis maar net hoe fanatiek je zelf bent :)....vond zelf zo'n oefenexamen cd errug handig...heb mn scooter destijds een maand van te voren gekocht en mocht er absoluut niet oprijden van mn pa :'( , maar opzich best logisch als je weet dat je niet verzekerd bent enz (en voor de miereneukers, nee dat is een opgevoerde scooter nu nog steeds niet nee..)...

Dus toen ik eindelijk voor t certificaat mocht, zou en moest ik het halen :D ....

theorie.JPG


solly niet geresized :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top