Morgen: Eindelijk 16 en bromfietscertificaat?!

Kevin

Well-Known Member
Morgen is voor mij D-day.
Eindelijk..... na 6maanden poetsen en het "opknappen" en klaar maken van mij scooter,hoop ik dat ik morgen mijn bromfietscertificaat haal...

Midden september kwam een vriend van me broer hier (een handelaartje) voor de kermis...een vriend van me zei dat hij met een SR was en dat die te koop was....Ik ging (van de kermis af) met een zatte kop...naar mijn huis...en daar zag ik DE Sr staan...:)

ik was meteen verkocht!!
Na 6maanden ben ik er nog steeds heel dol op!




Morgen om 9uur moet ik op ,in Doetichem...ik hoop dat jullie me geluk wensen....!Owja...morgen ben ik ook jarig dus:)

:)
 
Advertisement - register to remove this

succes doed :) goed geleerd neem ik aan> als je goed geleerd hebt, en beetje rustig blijft tijdens examen is er niks aan de hand..

keep it real :D
 
yup heb goed geleerd...:)
Sommige dingen moet ik nog ff aan werken...maar ik denk dat dat wel goed komt....ben nu best al wel zenuwachtig:)

als ik geslaagd ben..meteen met mams ff naar de dealer helm haluh....en dan is er weer 1 gevaarte bij op de wegen van ons mooie landje;):)
 
Je denkt echt dat je het niet gaat halen vantevoren maar dan ben je eenmaal bezig en dan lukt het heel makkelijk :p

Ik was 3 dagen vantevoren begonnen met leren en heb mn certificaat gehaald met 1 foutje (omdat ik per ongeluk op de correctie knop drukte en dus niks had ingevult).

Suc6 en Feli alvast,
 
koop je de helm alleen.. of zet je dat ding ook op je kop?

Zo slim ben ik wel weer,omdat ding altijd op te doen...Xyntaxis:)
______________________________________________

Bas bedankt voor je advies...:)!!!
 
Veel succes ermee jongen... als je het een beetje hebt geleerd moet slagen gewoon geen probleem zijn..

Goed kijken naar de borden...

En OEFEN een aantal keren het examen op www.cbr.nl en let goed op wat je ziet... bij mijn auto theorie laatst kwamen namelijk een aantal vragen die op internet te zien zijn letterlijk terug op de echte toets, dus grote kans dat het bij de scooter ook zo is, en zo niet heb je tog ff een goeie oefening gehad daar!
 
oke dan!:)

ik heb net op cbr.nl de 10vragen gedaan...had ze alle 10 goed!:D
waren ook redelijk makkelijke vragen.
Ik heb de vragen + antwoorden extra goed onthouden zodat ik er morgen iig niet over hoef te twijfelen!
 
toen ik de eerste keer voor mn certi ging had ik op cbr.nl alle 10 vragen goed. en 1,5 maand van te voren met Cd-rom en met het boek 900 theorie en examen vragen van Veka best geleerd. elke dag ofzo. en toen was ik nog met 9 fouten gezakt :( je moet niet teveel zelfvertrouwen hebben. ik zat op tafel 39 en opeens zei die vrouw : 39 terwijl ik dacht van "je hebt hem gehaald, wedden" niet dus :(

2e keer had ik hem met 2 fouten :) allebei over voorrang geven hehe.

in het begin ga je ook vet voorzichtig doen in het verkeer :p maar later krijg je heus wel schijt aan al die auto's :) gewoon vlammen ! dan komen ze je ook niet irritant inhalen, en al helemaal schijt hebben aan van die 18jarige nerdjes in opel kadetjes die stoer doen voor hun vriendinnetje die naast hun in de auto zitten, terwijl die vriendinnetjes vaak jonger zijn dan jij :p had ik laatst ook, ging er 1tje EXPRES boven op zn rem staan terwijl ik er achter reed :(
 
Last edited:
Nou, als je van jezelf weet dat je beetje relaxed kunt blijven en ook die vragen op internet blijken geen probleem, dan ga jij er echt wel komen jongen dat moet gewoon!
 
ik moet trouwens ook bijna mijn certificaat halen... maar met wat kan ik het beste leren ??? heb nu zo'n cd rom met ja/nee als je examen oefening doet... zal je het zo ook wel goed kunnen leren ?
 
nee, enkel Cd-rom leer je niet goed van ( te weinig vragen ) je moet zon boek hebben met 900 theorie examen vragen, daar leer je het beste van, want je krijgt ook 5 open/ABC vragen.
 
Ik ben jaloers jongen, ik moet tot december wachten :'(. Maar eh veel suc6 je gaat 't heus wel redden. En alvast gefeli met je 16de verjaardag :)
 
Originally posted by Xyntaxis
gelukkig :)

kheb echt het id dat er steeds minder losers komen die zonder helm rondsjeezen :D

Denk dat vooral forum members zo verstandig zijn! Zie hier nog zat gekken zonder helm rijden!
 
Back
Top