Morgen: Eindelijk 16 en bromfietscertificaat?!

Ik dacht dat jij allang rond reed kevin, maar je bent nog nieteens 16 dan :D.. nou kerel iig suc6, komt allemaal goed.
Doe die helm op, is echt een handig ding :)

En ik wacht op je in het felicitatie topic :)
 
en die gaan dan op hun bek en dan zieje hem daar zo liggen met allemaal bloed dat uit zn hoofd komt, ik had dat een keer gezien, een motorrijder, die was met zn bek op een stoeprand terecht gekomen, ik was toen 8 en ik vergeet het nooit meer :S
 
en daar zag je hem staan ??

ik was te snel verkocht :( had beter SR stealth kunnen kopen... :D maar ik wou weer met me zotte kop zo snel die WWW hebbuh :p
 
eejz ik wens je succes!!!


zelf moet ik 2mei... dan worrik 16..

ik heb nu al vet veel boeken gehad.. gewoon geleend bij de bieb :p die avn veka best.. en die andere met die oranje kaft hebbik...

op die cbr hebbik ook alle 10 goed, en ik heb al 8 oefendingen gemaakt van 50 vrage uit die boek... en 1x gezakt met 6 fout hehe...


mjah ik herhaal het gewoon veel... als ik niks te doen heb check ik et boek ff :! MOET het gewoon in 1x hale:#
 
Keertje les nemen kan ook handig zijn.
Had alleen in t weekend relaxt geleerd, 1x les gehad en in 1x geslaagd met 0 foutjes :)

Maar zoals ik al zei, les nemen is erg nuttig.
Wordt alles goed uitgelegd enzo.
 
Originally posted by w-m
Keertje les nemen kan ook handig zijn.
Had alleen in t weekend relaxt geleerd, 1x les gehad en in 1x geslaagd met 0 foutjes :)

Maar zoals ik al zei, les nemen is erg nuttig.
Wordt alles goed uitgelegd enzo.
waar kan je les nemen en hoe duur is dat ?
 
ik heb ook les genomen....op intitief van de gemeente.
die hebben geld bij gelegd.

Kostte 100 euro( waar van 50euro BORG)

krijg je 6 theorie lessen van 2 uur.
en 2x praktijk lessen van 5uur.(rijden op sliders)
en je krijg de boeken gratis.
en als je alles heel hou..kost het je maar 50euro


:) :W
 
Ik heb geen les gehad alleen een boekje thuis goed lere....en op gegaan en met 4 foute geslaagd eerste keer.... als je gewoon goed leert kun je dat hale en niet dag van te vore beginne...
 
Les kan je bij de meeste rijscholen wel krijgen.
Was 5Euro per keer, krijg je een proeftoets zoals je em in t echt ook krijgt + wat theorie uitleg erbij.

Owjah wat tips voor de vragen:
Ligt er iemand half dood op de grond na een ongeval, mag je NIET z'n helm verwijderen aangezien deze gebroken oid. kan zijn. (veel maten van me gingen hierbij in de mist)

Ook goed het verschil weten tussen voorrangskruispunt en.. euh .. die andere... (damn, is t nu al bij me weggezakt ? :p)

Logisch nadenken helpt natuurlijk altijd ;)
 
Als je goed leert en beetje goed oplet, haal je het zo :) Toch blijf ik altijd raar vinden dat er zoveel mensen kunnen zakken

(Bij bromfiets een kwart gelsaagd, bij autotheorie de helft :S)

Om nog een beetje stoer te doen :p had voor Bromfiets 0 fout en auto theorie 2 8)
 
Originally posted by Flash
Als je goed leert en beetje goed oplet, haal je het zo :) Toch blijf ik altijd raar vinden dat er zoveel mensen kunnen zakken

(Bij bromfiets een kwart gelsaagd, bij autotheorie de helft :S)

Om nog een beetje stoer te doen :p had voor Bromfiets 0 fout en auto theorie 2 8)

Omdat veel mensen er TE makkelijk over denken (in mijn geval) of gewoon lomp zijn..

Ik had dus niet geleerd want ik dacht dat het voor een beetje snugger iemand wel in 1 keer te halen viel zonder te leren.

Ik had dus 6 fout :(, klotezooi..

Dag erna, ik naar dat CBR om me als reserve aan te melden. Zijn die apen dicht :(, helemaal voor niets naar Rotterdam geweest.

Daarna gewoon wel geleerd en 0 fout.
 
en toch verbaasd het me nog dat mensen er zovaak over kenne doen.. ken paar mensen die 1ne heeft het in 8 x gehaald.. de andere heeft um nog niet na 6 keer.. dan ben je toch aardig dom ofniet ??
 
ik snap het ook niet. de jongen die naats me zat was echt enorm blij, de hele zaal merkte het. hij vertelde met dat hij het eindelijk had gehaad na 14x8P

maja, ik heb een beetje geleerd van cd rom, ik had 6fouten( waarvan ik 2x te laat was met correctieknop) dag later weer examen en kreeg precies hetzelfde examen, toen had ik 3 of 4 fouten :)

en ohja, gefeliciteerd [/edit] met je verjaardag, misschien ook certifcaat dalik[edit]
 
Back
Top