Morgen: Eindelijk 16 en bromfietscertificaat?!

hoe gaat dat eigenlijk daaroh??

gewoon op een computer of op 1 scherm met hele zaal???
en als je te laat kan zijn neem ik aan dat je voor elke vraag bepaalde tijd heb???

moet namelijk in april op??
 
je heb allemaal een zoort kasje waar je de antwoorden moet in toetsten. er er hangen stuk of 8 tv's. ( vorige week m'n exsamen gehaald:# 1 keer )
 
In een zaal zit je met hele groep die dan het examen aflegt.
Je zit achter een tafel waar het 'stem kastje' min of meer is ingebouwd zodat t afkijken nog net iets lastiger wordt :\

De vragen worden gesteld op meerdere tv's.
Het zijn 50 vragen waarvoor je 10 seconden per vraag krijgt.
Met daartussen ook nog wat tijd.

In totaal duurt het ongeveer 20 a 30 min.
 
ik had lekker 2 fout...:p En ik ben geen leerbeer :p

Nog gefeliciteerd Kevin met je verjaardag, en je certificaat...

Enneh, je mag nu niet alleen al op scooter rond puffen, je mag nu ook bier zuipen en breezah's drinken! OLE :p
 
Originally posted by *EmankciN*
een paar weken van tevoren gewoon elke avond een paar vragen doogenomen.. Misschien wel leerbeer jah, doe ook nie voor niets vwo:rolleyes:

Lolz, paar weken lang leren voor 50 vraagjes en dan noem je jezelf slim :)

Tis een boekje van 60 pagina's man..
 
Eerste keer dat ik ging, leerde ik alleen op weg naar het CBR in het busje van rijschool hiero...
Kom ik daar aan (was best zenuwachtig, en had spijt dat ik zo weinig had geleerd) krijg ik te horen dat mijn legitimatie verplicht was, terwijl die lui van rijschool hem ook al hadden gezien!
Ik mocht dus toch niet meedoen terwijl die rijschoolfolks zeiden dat het goed was...
Paar dagen later weer gegaan, test ging goed...we mochten wachten in kantine ofzo, zie ik allemaal jankende peeps die voor rijbewijs waren gezakt en hysterische mensen aan de telefoon!
Ik werd nus nog meer para, maar was uiteindelijk meteen geslaagd, 4 foutjes :)
 
zo de eerste paar dagen met rijden heb ik er op zitten...:)
2,5tanken van 8 liter leeg gereden...:)

alleen de eerste dag had ik al een probleem...:(:(
hij stotterde heel erg...
Sproeier verstopt...toen schoongemaakt ,scheelde IETS maar niet veel.
cabrateur schoongemaakt...scheelde iets ook niet veel.
Dus wij d8en ligt aan de luchtstelschroef...b-tje mee zitten kloten..
een vriend van mij was hem aan het stellen.en ik moest hem ff stationair laten lopen,zodat ie niet afsloeg...duurde erg lang...dus ik stond daar...ik d8 laat ik eens het licht aan zetten,van de scooter...in eens MOAP MOAP...reed hij in eens stukken beter.

Waarschijnlijk maakt hij ergens kortsluiting ofzo.
Vriend van mij heeft 1 van de draden ofzo van het contactslot (via contactslot loopt neonbalk&muziek zit ook in de scooter) door geknipt en nou rijd ie goed,alleen geen knipperlichten enzo.

Vanavond gaan we ff de kabelboom na checken of hij nergens geknapt is,of iets met de ontsteking
 
Back
Top