morgen examen voor autorijbewijs

wimpie

Well-Known Member
en de zenuwen slaan toe:eek:
word best kut, er is tot nu toe geen een les vlekkeloos gegaan,altijd wel 1 of 2 "opmerkingen"gehad van instructeur en ik heb er weinig vertrouwen in dat het gaat lukken:'(
p.s. examentijd is 8.55 uur.

moest het ff kwijt..
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by wimpie
en de zenuwen slaan toe:eek:
word best kut, er is tot nu toe geen een les vlekkeloos gegaan,altijd wel 1 of 2 "opmerkingen"gehad van instructeur en ik heb er weinig vertrouwen in dat het gaat lukken:'(
p.s. examentijd is 8.55 uur.

moest het ff kwijt..

Mwehe ik moet over 3 weken :)

Suc6
 
3 dec 11:30 mag ik,
kheb zelf ook elke les wel opmerkingen, maar ja boeiend, want als je dalijk rijd, krijg je je eige rijstijl, en je hebt geen gezeik meer met, hier links, 3 kwart rond :) dan rijd je veel beter.
 
dank jullie voor het vertrouwen;)

william:dat je niet zelf de weg mag bepalen is inderdaad iritant jah!!jongeman, JIJ GAAT NU RECHTS AF.NEE NIET OVER 100 METER,MAAR NU METEEN!!!:eek: :eek:

Mijn instructeur is 100% klootzak, word erg snel kwaad en schreeuwt dan echt enorm.niet echt ee fijne leermethode kan ik je vertellen|( ik ben erg gefixeerd op slagen,elke les met die bemoeihal is er 1 teveel.en ik wil me gewoon graag bewijzen tegenover die ongeduldige lamlul:p :D
 
Originally posted by Mr Polini Evo
3 dec 11:30 mag ik,
kheb zelf ook elke les wel opmerkingen, maar ja boeiend, want als je dalijk rijd, krijg je je eige rijstijl, en je hebt geen gezeik meer met, hier links, 3 kwart rond :) dan rijd je veel beter.
idd, driekwart rond dus knipper alvast maar naar links |( ALSOF ik de rotonde rechtsom ga nemen! :|
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Euhm, ik knipper toch echt naar links dan :)

Wimpie; succes, komt wel goed :W

als je gewoon rotonde op rijd, en dan je knipper licht aan zet wanneer je er af gaat, lijkt mij handiger.

btw: ik heb wel es 2 rondjes gereden op een rotonde, zodat de instructeur uit ging leggen war 3 kwart rond en zo betekent :W
 
Nja, wimmel, suc6 bij deze. Ach, elke rij instructeur zeikt tijdens de les, hij wil je wat leren. Examen is stuk relaxter, je mag best een foutje maken, belangrijkste is dat je je veilig kunt voort bewegen in het verkeer, dus: goed spiegelen, richting aangeven. Ook niet onzeker over komen, beetje tempo houden, komt alles goed.

Ik moet btw 18 dec op voor motor...
 
succes doed! ik had heel lang geleerd voor mn certificaat en was al heeeel zenuwachtig, dus als je zo vaak gelesd heb, en een KUTinstructeur had, dan lijkt het me helemaal shaken als je examen moet doen!

maar het zal wel goedkomen, gwn relaxed blijven :) success
 
Originally posted by mendophir
En volgens mij neem je een rotonde ook rechtsom 8P Anywayz...wimpie succes kerel en laat die gasten een poepie ruiken 8)
rechtsom is met de klok mee, ben je brits? 8P
en een rotonde moet je zien als een RECHTE weg met een stel zijwegen, dus je knippert pas als je eraf gaat....
ook iets, knippert iemand naar links op de rotonde, maar NIET als ie er afgaat |(

met motorrijles knipper ik wel braaf naar links hoor ;) gewoon omdat het moet van die gast, maar in autow dus echt nooit....
 
Originally posted by Jasper
rechtsom is met de klok mee, ben je brits? 8P
en een rotonde moet je zien als een RECHTE weg met een stel zijwegen, dus je knippert pas als je eraf gaat....
ook iets, knippert iemand naar links op de rotonde, maar NIET als ie er afgaat |(

met motorrijles knipper ik wel braaf naar links hoor ;) gewoon omdat het moet van die gast, maar in autow dus echt nooit....

Officieel mag het idd niet, maar alle rij instructeurs zeggen dat je toch richting naar links aan moet geven. Is gewoon veiliger, omdat mensen dat precies weten wat je gaat doen.
 
Hij hoord nu ongeveer de uitslag, ik voorspel dat ie gezakt is :). Maar ik hoop natuurlijk het beste kerel :). Laat ff weten wat je er van gebakken hebt...
 
Back
Top