moeilijke keuze

rookie

Well-Known Member
hello :)


heb een std booster spirit :rolleyes:

Ik heb ongeveer 250euro ter beschikking (moet niet allemaal op) om een nieuwe uitlaat te kopen.


Welke is het beste om aan te schaffen ? (met prop)


ik d8 zelf aan :

Leo ZX chroom
Leo RR
Gianelli shot
Yasuni Z/R


Greetz


(niet lullen over die prop die erinblijft plzzzzz :)
 
Advertisement - register to remove this

k ik neem een leo Zx chroom denkik.

Is leo RR slechter dan?

Greetz


en een vraagje voor diegenen die willen ==> als ik de prop eruithaal kan ik dan iets veranderen aan trekveren,drukveer,gewichten om trug wat trager te rijden?

Ik rijd nu 50 en ik wil er zonder (flikken) risico's mee naar school kunnen rijden dus als ik de prop van de leo Zx eruithaal rijd ik dan echt veeeel sneller?
Zoja hoe maak ik hem een beetje slower :)
 
Je kan gewoon slecht afstellen om langzaam te rijden met een snelle uitlaat.. Shot is std. al ontgrenst idd en is een goeie snelle pijp.. en wat bedoel je slechter? Het zal niet veel van mekaar schelen die uitlaten met proppen.
 
nene ge hebt gelijk , maar sommige zeggen het volgende :

- krulpijp met prop trekt niet op zelfs niet met andere gewichten
- krulpijp met prop maakt hetzelfde geluid als een std. uitlaat




Anderen zeggen dan dit :

-krulpijp met prop trekt niet ,als je andere gewichten steekt gaat hij beter trekken

- krulpijp met prop = zelfde geluid als krulpijp zonder prop


ik weet niet wat ik moet geloven.
Daarom vraag ik het hier ff


Greetz
 
neem gewoon de meest "stylishe" uitlaat die het mooist bij je scoot staat en als je niet in de problemen wilt komen kan je er toch een begrenzer op doen?

greet kaj :)
 
Als ik jou was zou ik gewoon origineel houden.. dat loopt veruit het beste.. als je togg zacht wilt blijven rijden.. maar als je het dan voor de looks doet.. zou ik togg voor de IXIL TWINNER gaan :)... dat is een optisch mooie uitlaat ;)
 
ik heb me al bedacht :)


ik laat de prop erin en steek de gewichten die ik bij de uitlaat bijkrijg(leo zx).

Bestaat er een afstelmogelijkhheid om 5km/u sneller te rijden??




greetz
 
Last edited:
rookie said:
ik laat de prop erin en steek de gewichten die ik bij de uitlaat bijkrijg(leo zx).

je moet niet zomaar de gewichten die je erbij krijgt in je vario gooien :L ooit gehoord van afstellen?

/edit/ offtopic: hoeveel topics ga je nou nog aanmaken? :X
 
Back
Top