moeilijke beslissing?

deKo

Well-Known Member
Hoi.

Een maat van me zit te twijfelen om een leovinci ZX of een technigas next uitlaat op zn aerox (standaard)te zetten. De scooter rijdt nu met alleen prop uit de sito+ een snelheid van 80 km/h zonder tegenstand van de wind. Nu gaat het niet echt om de top van de scooter maar het optrek vermogen dus dat ie goed snel door trekt. Natuurlijk is een terugloop uitlaat mooier dus vandaar. Op welke manier kun je hem het beste afstellen? of in iedergeval zo later rijden dat hij netjes rond de 80 rijdt en goed doortrekt. Natuurlijk als de vario-ring eruit is dan gaat hij over de 90 das niet de bedoeling. Is alleen rollen veranderen en sproeier voldoende bij 1 van de 2 genoemde uitlaten? Natuurlijk wel met de orginele scooter onderdelen.

greetz
 
Advertisement - register to remove this

ik zou voor de leo zx gaan, die heeft niet zon hoge top en daar kom je zeker niet boven de 90 uit...

wat lichtere rollen grotere sproeier en miss andere drukveer en trekveertjes
 
Jonge sorry dat ik dit zeg maar waarom vraag je zo vaak welke uitlaat je voor wat wilt hebben. Koop gewoon 1 en test het. Als je de vario ring er in houd zal nooit lkkr lopen met zo'n uitlaatje. Maar boven de 90 zal ie niet komen dan. Ik zou gewoon voor de technigas gaan.
 
Back
Top