Moeilijke situatie wat vinden jullie.

Advertisement - register to remove this

als ie kapot is niet:p , ligt er toch aan wat ie jou waard is? als je er graag vanaf wilt...

maar tussen de 30 en 50 euro zal normaal zijn , dan bedoel ik ontsteking met grondplaat en vliegwiel in redelijke staat.
 
Ok ik had dus met die kerel afgesproken 20 euro voor de ontsteking:

Dus hij heeft dat geld over gemaakt heb ik nu op mijn rekening, praten we verder komt ie even later ik wil m niet meer want hij past niet. Ik heb in t begin van het gesprek gevraagd of hij een minarlli horizontal blok had hij zei jah. Dus ik heb hem gegarandeerd dat t paste op een mina hor blok.

Nu is het dus een morini blok en hij wil nu zijn geld terug.
Ik ben echter van mening wij hebben een afspraak gemaakt en daar hou ik mezelf aan.

Wat vinden jullie?

Greetz
 
tja , als hij al niet weet wat voor blok ie heeft is het gewoon een dumb-ass!

ik zou het geld niet terug doen , hij had eerst maar eens moeten informeren wat voor blok ie had en als ie er geen vertand van heeft moet ie er eigenlijk ook nog afblijven , maar dat moet ie dan weer zelf weten..
 
Heb die kerel een mailtje gestuurd aangezien ie opeens ofline was. En stel voor dat ik de helft naar m terug overmaak of dat ik gewoon die ontstekingopstuur. Lijkt me een goede oplossing
 
dan maak jij er tog verlies op:S nouja je moet het natuurlijk zelf weten maar ik zou gewoon dat ding opsturen en dat is zijn probleem dat hij het verkeerde heb gekocht. dan verkoopt hij het maar weer verder ofzo
 
Back
Top