This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Mobstar [Online game]

dragsterlover said:
snap er geen fuck van heb me ingelogd ,kreeg mail met password, en nu kom ik op een soort vragen forum ,waar moet ik dat spel spelen.

is dit over mobstar of over bootleggers??

Bij Bootleggers: Moet je een bepaalde rang hebben om een auto te kunnen stelen? Blijven allemaal mooi op 0% staan :'(

Greetz

tot dat je pee wee wordt volgens mij.
ik ben nu thug of zoiets...
heb nu een auto gejat en verkocht voor 5 ruggen . drank en crimes schiet niet op.

tot hoever kun je komen met non-paying bij mobstar?
heb nu iets van 500k en ben hitman.
wanneer ga ik naar de volgende rang gepromoveert

ma zijn er veel online dan op mobstar mafia game moeten jullie nie na school of zogenaamt ziek
alleen jammer van het spel dat je voordat je kunt vliegen lang moet w8ten verder wel geinig spel

Mwah ik moet nu elke x 40 mins wachten, heb nu bijna alles al, humvee,concorde,m16,loodfabriek, kogelfabriek komt er aan , en speel niet eens zo lang, mjah met blackjack kom je ver

haha vrijsimpel, je moet 21 proberen te halen, als 14/15 of lager neem een kaart, als je 18/19 hebt doe ik meestal passen. mjah soms zelf met 14 krijg je hoge kaart heb je 24 , mjah gewoon blijven gokken , laatst had ik 200.000 verloren, toen was ik pist had ik in 1 miljoen in gezet en alles teruggewonnen

beta ark bruut! said:
heb nu een 2 en een koning
en de bank
een 2 en een opa wat nu te doen dan?

zo werk het niet,
alles boven de 10 telt voor 10 dus heer/boer/vrouw = 10
aas = 1 of 11

verder staat ook heoveel punten je hebt, je moet zo dicht mogelijk zien te komen bij de 21, dan win je

ID Type Damage Origin Current Location Value
2756277 Comet 8% Illinois New York $17,640
2528404 Beauford 28% Illinois 00:44:55 $21,560

auto's stelen is leuk

Sjors@Area said:
ID Type Damage Origin Current Location Value
2756277 Comet 8% Illinois New York $17,640
2528404 Beauford 28% Illinois 00:44:55 $21,560

auto's stelen is leuk

betaald dus