Minarelli vertikale liquido

wrom je tapeindes verplaatse, en niet je cilinder verboren, aangezien t veel prciezer/betr is en ook nog eens sneller klaar...

eigg suc6 drmee;), maar da zal wel lukke, ben bnieuwd hoe je t gaat fixe met je inlaat...

Sven
 
Super netjes man.. Ik denk dat dit wel wat gaat worden. Maar idd zoals al gezegd word, volgens mij is het ook niet toegestaan om je inlaat kanaal te verleggen. Dit moet je maar even uitzoeken denks 8)

succes ermee man..
 
...THEIS... said:
waarom niet verdergewerkt op de eerste cill ?
http://www.mijnalbum.nl/Foto=ZIT4YKZU
wat zijn de nadelen of problemen er van ? en wat type is he

*Inlaat is niet echt dat bij AF1 cilinder, komt op zelfde neer als mina vert ac cilinder. Beste cilinder AF1 op de markt is de malossi, maar is 75cc, wil zeggen ik met simpele cilinder tussen 2Fast en compagnie:p liever iets anderz dan

*Wrm zou je die cilinder niet mogen draaien? En inlaat maken in het carter?
pia mag men ook probleemloos overgaan van ac naar lc, volgens de scootertuning.net regels kan het volgens mij geen probleem zijn, heeft iemand regels jubbega. ps:zuiger idd dan ook anders om he.

*qua tapeinden verzetten moet wel degelijk, want als ik begin te kotteren voor de speed cilinder nog maar in carter te krijgen kom ik al op tapeind uit.

ps:heeft iemand regelment std 70 klasse? jubbega
 
Last edited:
mooi project edel

met een zeer snelle setup . ben benieuwd wat dit gaat scoren .

nog eens iets unieks ook ee:)

ben benieuwd naar de inlaat en blijf het zeker volgen
 
fijn dat je 'mijn' sugestie hebt gevolgt met de uitlatpoort naar achter toe, ben razend benieuwd naar het resultaat , alles ziet er nu super uit !!

Greetz !
 
Ik weet nog dat beun een redelijk lang inlaattraject had, z'n cilinder omgekeerd gemonteerd stond en toch redelijk hoog scoorde.
Ben echt benieuwd wat het zal geven, vooral door die uitlaat :) Hopelijk vormt die geen bottleneck met al die vreemde kronkels :p
 
Vet project mede belg :)

Waarom heb je gekozen voor een verticale krukas?

Ik ben zelf ook bezig met een vert. blokje LC te maken,
ik ben vanplan om het carter te kotteren voor een horizontale as.
 
Pinasco Nitro said:
Vet project mede belg :)

Waarom heb je gekozen voor een verticale krukas?

Ik ben zelf ook bezig met een vert. blokje LC te maken,
ik ben vanplan om het carter te kotteren voor een horizontale as.

ik heb ook getwijfeld, maar dacht carters zijn al zo poreus en waar moeilijk doen als het makkelijk kan.


voeg me eff toe op msn edeltje@hotmail.com
 
C4rN said:
Waarom laat je het scheurtje niet gewoon lassen :?

heb zo mijn redens

*kan nieuwe kleine helft kopen
-dat last beter, omdat er minder vervuiling aanwezig is
-als ik zoveel ga kotteren en beunen, koop ik liefst deftige carters.


maar idd scheurtje kan je latten lassen.
 
Back
Top