Minarelli speed-fiets

Even een leuke afsluiter. Vanmiddag heb ik de fotos binnen gekregen die gemaakt zijn door de professionele fotograaf op de streetfighter beurs in Utrecht.

Fotos gemaakt door Madness fotografie:

attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php




Ik laat het topic vandaag nog open voor eventuele reacties. Inmiddels is de scooter definitief verkocht. Ik heb nog wel een aantal onderdelen over. Voor mijn verkoop topic moet je de Minarelli Marktplaats nog even in de gaten blijven houden.
 

Attachments

  • IMG_4825 (Large) (Small).JPG
    IMG_4825 (Large) (Small).JPG
    57.7 KB · Views: 3,455
  • IMG_4826 (Large) (Small).JPG
    IMG_4826 (Large) (Small).JPG
    60.2 KB · Views: 4,063
  • IMG_4829 (Large) (Small).JPG
    IMG_4829 (Large) (Small).JPG
    65.1 KB · Views: 3,169
  • IMG_4830 (Large) (Small).JPG
    IMG_4830 (Large) (Small).JPG
    59.1 KB · Views: 3,156
  • IMG_4831 (Large) (Small).JPG
    IMG_4831 (Large) (Small).JPG
    38.4 KB · Views: 2,867
  • IMG_4833 (Large) (Small).JPG
    IMG_4833 (Large) (Small).JPG
    57.3 KB · Views: 3,422
  • IMG_4834 (Large) (Small).JPG
    IMG_4834 (Large) (Small).JPG
    65.6 KB · Views: 3,157
  • IMG_4837 (Large) (Small).JPG
    IMG_4837 (Large) (Small).JPG
    42.9 KB · Views: 2,855
  • IMG_4838 (Large) (Small).JPG
    IMG_4838 (Large) (Small).JPG
    41.9 KB · Views: 3,152
  • IMG_4840 (Large) (Small).JPG
    IMG_4840 (Large) (Small).JPG
    35.3 KB · Views: 3,149
  • IMG_4843 (Large) (Small).JPG
    IMG_4843 (Large) (Small).JPG
    55.4 KB · Views: 2,845
Hele mooie foto's Boj, wat wel jammer is, is dat je het kleurverschil van je achterkap ten opzichte van de rest goed ziet. Maar boeiend, een hele mooie afsluiting dacht ik zo :)
 
Mijn god! Wat was dit een heerlijke speedfight. Als ik die foto`s zie,vind ik het knap van je dat je hem KON verkopen. (dat heeft vast pijn aan je hart gedaan:p)

Eigenlijk hoop ik stiekem dat je ooit weer zo iets opbouwt. Pure waanzin
 
Haha wat staat we er weer leuk op met ze alle :D

volgend jaar weer. en ik hoop dan, zoals de organisatie dat aankondigde, dat ze meer aandacht aan ons gaan besteden !
 
Hele mooie foto's Boj, wat wel jammer is, is dat je het kleurverschil van je achterkap ten opzichte van de rest goed ziet. Maar boeiend, een hele mooie afsluiting dacht ik zo :)

Kleurverschil komt volledig door de lichtinval. Buiten in de zon valt het niet op, binnen onder TL licht valt het niet op. Maar de fotograaf flitste van 2 kanten, dus de flits komt niet overal even sterk op het oppervlak. Er zal best iets kleurverschil in zitten, maar niet zóveel als dat de fotos weergeven. Toch bedankt dani!:*

Mijn god! Wat was dit een heerlijke speedfight. Als ik die foto`s zie,vind ik het knap van je dat je hem KON verkopen. (dat heeft vast pijn aan je hart gedaan:p)

Eigenlijk hoop ik stiekem dat je ooit weer zo iets opbouwt. Pure waanzin

Deed inderdaad pijn. De dag dat ik de aanbetaling binnenhad ging ik alweer fotos kijken. Deze fotos heb ik bekeken met kriebels en kippenvel. Vind het érg jammer om het te verkopen.

Maar als ik dan naar mijn bankrekening kijk..... :rolleyes: Heb ik er een flinke plijster voor terug gekregen. :) Of er nog wat weer komt weet ik nog niet. Misschien wel, misschien niet. Eerst een geschikte werkruimte vinden aangezien de eigenaar van onze loods (wij huren) zijn grond verkocht heeft dus volgendjaar moeten wij de loods uit. :X

Tis een leuke sf , Boj . Al vind ik het jammer dat je onderkap met tyraps vast zit .

Je bent de eerste die het ziet!:D
De avond ervoor alles nog in elkaar gezet, was 100% haastwerk om alles ff netjes te krijgen. Ik had een beplatingssetje gekocht bij de dealer waar dus niet genoeg boutjes inzaten. Toen alles overhoop getrokken en uiteindelijk kon ik niet genoeg m5 boutjes vinden om de onderkap vast te zetten. Dus ja, dan is de keuze, OF met tywraps vastzetten zodat hij toch nog zonder kieren op de beurs staat, of zonder onderkap. :rolleyes:
Keuze snel gemaakt lijkt me zo. :)
 
Super zonde dat je stopt kerel, ik heb altijd met veel plezier en bewondering je project gevolgt! Maar goed, kan me voorstellen dat je er idd een zeer leuke plijster voor hebt :p


Helemaal mee eens! Model is érg tof, en je ziet ze ook niet zovaak. :W

Nou las ik dit in Zjaaakie zn oldskool sr topic. Misschien een leuke toekomst visie? ;)
 
Scooter was erg tof bojt,Ook heel erg jammer dat je hem niet meer hebt,Je had ook uitgelegt hoe het bij jouw zat,ook begrijpelijk.Soms weet jij ook niet wat je wil :*,Maarja dat krijg je als je iets moois heb opgebouwd,bang dat je spijt krijgt,Dat gevoel heb ik zelf ook.maar tijden veranderen.Ik spreek je snel !
 
Hele mooie foto's Boj, wat wel jammer is, is dat je het kleurverschil van je achterkap ten opzichte van de rest goed ziet. Maar boeiend, een hele mooie afsluiting dacht ik zo :)

Kan beamen dat dit inderdaad lichtinval is Daniel:)... De kap is zelfs halverwege overgeneveld om te zorgen dat de aansluitende kappen niet tegen het nieuw gespoten deel zouden aanzitten. Op de foto lijkt de hele achterkap inderdaad ietsje anders van kleur maar dat is dus onmogelijk...

EDIT: vergelijk op sommige foto's voor en achterwiel maar, lijkt dan ook ineens verschil in te zitten.

Wel weer typisch dat jij dat dan ziet;)
 
Kijk die foto met al die Donny's:7
Was wel een vette dag met veel gelachen,

Je snelheidvechter was zeer mooi, komt er nog een nieuw project of heb ik daar overheen gelezen?

Gr. Enzo
 
Back
Top