MiKeY's Derbi GPR replica project

ooww mikey, lukt t dan eindelijk een echt snelle brommer in elkaar te zetten?:P owjah me vespa was na een week al gejat:P had alleen ff geen inet dus kon t nie egt ana je melden :P

bedankt, bedankt!

@troylee neos,
man....dat meen je niet...:(

@rieju-pim,
idd....dave weer....:P
maja...ga ik nog korter vertanden, kost het me volgens mij vermogen...

yo mikey, klinkt best leuk :D

maar 12/50 vind ik al wel vrij licht vertand hoor :X
Ik heb een mooi stukje van 150meter opgezocht daar een paar x gesprint en de tandwielen aangepast zodat ik net in z'n 6 zat na 150 meter :henko:
Volgens mij heb je wel gelijk dat je niet nog korter moet vertanden dus 8)

radeon said:
yo mikey, klinkt best leuk :D

maar 12/50 vind ik al wel vrij licht vertand hoor :X
Ik heb een mooi stukje van 150meter opgezocht daar een paar x gesprint en de tandwielen aangepast zodat ik net in z'n 6 zat na 150 meter :henko:
Volgens mij heb je wel gelijk dat je niet nog korter moet vertanden dus 8)

idd...12-50 is ook vrij licht...
dus kzal ws niet lichter gaan...moet ook nog vooruit komen...;)

kga vanmiddag ff "testen" op een grote parkeerplaats...we zullen zien...
klaat iig iemand een beetje proberen de tijd op te nemen met een stopwatch oid...

lol....dat is dan mazzel hebben...
want een gabber van mij neemt z'n digitale camcorder mee...en ikzelf ook...:)

jah mike, hij is weg :P agh, verzekering was nog nie afgeschreven dus dat kon worden geannuleerd dus zoveel is t niet:P von t wel knap, stond vast aan een verkeerrsbord, hebben ze t bord eraf getrokken, en de brommer over de paal heen getild, je moest die agente zien toen k t vertelde:P

mjah verder over je brommer, wanneer mag ik een rondje?:P

vanmiddag ff de brommer op z'n flikker gegeven...resultaat:
membraankleppen op, rad lekt(tegen een beugeltje lopen trillen) en de pliesie kwam ff kijken....

maja...in princype is het, rad fixxen, nieuw membraan/kleppen en klaar voor lely...:)

@troylee neos,
wat een naaiers dan...wat moeten ze nou met dat ding...:|
ennem....kweet niet of ik je wel laat rijden op deze...beetje te veel wheely powert...:P

hehe zonder van de vespa ( heb er trouwens zelf een als straatding :p ) troylee... en euhm nice projectje Mikey :p echt vetjes vooral als hij in zijn powerband komt :p voel je het al :)

keep on the good work !

greetz Hollow

eej man

ding is echt vet gek
ik heb je gesproken @ lely maar als je die filmpjes ziet dan wordt het wel heel verleidelijk om ook pro race blok te bouwen en @ sprint naast jou te gaan staan :P:P

mjah we zullen zien hoe het loopt allemaal.

succes verder...

machtige gpr 8) we stonde naast jullie met 2 aeroxen en een sr :D

wacht nog steeds op filmpje van parkeerplek :P

Last edited:
hey mensen,

filmpjes die ik had geschoten, had ik met de camcorder gedaan...
dus ik moet deze nog ff op dvd wegbranden...is btw wel maar 1 minuut film materiaal oid...

gpr staat weer ff stil, ik wacht op de nieuwe kappen voordat ik weer verder ga...is ook wel lekker zo dat ik op zondag vrij ben...:D

sprinten viel tegen, maar dat word opgelost...kmoet meer oefenen;)

@gpr_racer,
zou leuk zijn...hoe meer "snelle" schakels, des te beter...:D

@xunit,
die af en toe ff liepen te gassen naast ons?
:D
kzal binnenkort wel ff proberen de filmpjes proberen te hosten!
;)

weer wat nieuwe onderdeeltjes binnen....leuke dempert voor op de prorace pijp, anders spruitstuk, conti crx membraan(4kleps)...
verder heb ik sinds lely weinig gedaan aan de derbi...binnenkort weer ff werken eraan...dan ook meteen weer ff filmpies schieten:)

en btw nog steeds wachtende op die verdomde kappen van VF racing...:(

Back