MiKeY's Derbi GPR replica project

he wijs dit, DE GPR van mike!
ik volg dit ding al aardig lang via forums enzo,zag je ook nog op de NH meeting afgelopen keer :D

verder erg leuk dat je met prorace gaat rijden,en ik ben ook erg benieuwd hoe zo'n bidalot nou presteerd met bijbehorende pijp!

kortom,erg leuk dat dit project nog steeds inb volle gang is en ik volg het dan ook graag!
 
Speedyrules said:
horror @ dat blok (weet je wat er precies is gebeurd?)

naja, iets goed stuk rijden is ook een kunst :W

leuk projectje, blijf ik cker volgen :!

in t small-end zaten 3 smeergaten...1 van die gaten was ws niet goed gefreesd/geboord waardoor het small-end uit elkaar is gesprongen...daarna is ie in 2en geknakt en heeft vervolgens m'n blok naar z'n grootje geholpen(binnen 8km)
1e keer dat mij zoiets overkomt...ik hoop meteen ook de laatste keer...want het werk wat hierin zat is onvervangbaar...

nu heb ik dus nog wel mijn ori gpr blok, mijn '95sendablok met kapotte 4 en het ori gpr blok onder m'n blauwe gpr.

het sendablok zal misbruikt worden voor het metrakit geweld:)
dit ook omdat ik dan ipv 1 omlaag en 5 omhoog hoor te schakelen het dan adersom gaat...1omhoog en 5 naar beneden...zal voor de sprints ws iets makkelijker schakelen.

@Pim,
Nope...maar ik ga er toch niet vanuit dat ik nog iets hoor van ze...
...sprinten....sja....eerst gpr nog uit elkaar trekken, wat spulletjes halen, opbouwen en banken...

@Richard,
de bidalot cilinderkit ga ik voor m'n straatsetupje gebruiken *D
 
tnx!
9||6

volgende maand ws blok opbouwen...
kmoet er namelijk 2 doen...voor deze gpr...en voor de gpr die ik van m'n buurjongen hebt overgekocht.
de schakelwals v/d senda gaat in t project blok...dan is het schakelen voor de sprints iets makkelijker...1 omhoog en de 2t/m6 naar beneden ipv anderom:)
 
ja,ja mensen...nieuw aanwinstje...sjek:

pZS70208.jpg

KH070240.jpg


dat scheelt mij weer een heleboel werk...:)
 
Last edited:
Je bent premium... waarom upload je ze niet via het forum? Ik zie maar 1 foto ( de eerste in je eerste post )
voor de rest zie ik helemaal niets :)
 
Back
Top