middenstandaard monteren

soepstengel10

benelli army.. bestuurder
Hey, ik heb wat problemen met het monteren van mijn nieuwe buzzetti middenstandaard. Volgensmij zit de pin goed alleen heb ik nu dus nog 2 veren, ik weet niet waar ik die vast moet maken. Aan de zijkant van de standaar zitten 2 inhammen daar kunnen ze in. Alleen weet ik dan niet waar ik ze aan het blok moet vastmaken. ik heb trouwens een dikke en een dunne veer.
Weet iemand hoe het moet?? Thnx
 
Advertisement - register to remove this

misschien weet iemand of je wel gebruik moet maken van allebei de veren. Ik heb nu de dunne veer in het inhammetje en aan een stukje van mn blok vastgemaakt. Het is niet een supersterke veer maar wel sterk genoeg om de standaard omhoog te houden. Moet ik de dikke veer ook nog ergens bij doen?
 
*schop*

Ik heb hetzelfde probleem.
Ook een nieuwe Buzetti middenbok met 2 veren, een dikke en een dunne. En kan ook nergens op mn carter een punt vinden waar de veren op zouden moeten.
Ik heb 1 punt gevonden waar ze op zouden kunnen, en heb daar even de dunne veer op gemonteerd. Maar die hield mn standaard niet omhoog.
Dat gevonden punt zit vlak naast waar de standaard vast zit aan het carter.

Kan me niet voorstellen dat dat het goede punt is...
 
Ik heb hetzelfde probleem gehad, maar die veren moeten op zo'n uitsteekseltje onder je blok, het lijkt er niet voor gemaakt, maar dat is het wel degelijk. Verder is het handig om eerst de veren te monteren en dan pas de standaard vast te zetten, anders is het zoooo zwaar om die veren vast te krijgen.
 
gewoon je veren op een lange schroevendraaier zetten en die achter het bevestigings punt zetten.
En dan druk je de schroevendraaier naar voren toe.
Klaar is kees;)
 
Back
Top