Yasuni + middenstandaard

Weedie

Well-Known Member
Goedenavond mensen,

Ik wil graag een Yasuni kopen voor m'n Aerox.
Nu is mijn scooter standaard, dus zat ik te denken aan een Yasuni R.
Ik heb er pas een Buzetti middenstandaard opgezet, en vroeg me af, dat als ik een R zou kopen, ofdat die standaard de uitlaat dan niet raakt,

Ik heb me laten weten dat je met een Yasuni Z geen middenstandaard kan nemen. Maar is dit ook zo met een R?

Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

dat zou normaal gesproken gewoon moeten willen OOK met de Z zelfs..

er zijn overigens verschillende middenbokken , gewone vervanging van buzetti en vervanging voor als de normale bevestiging kapot is.
 
Mijn middenbok is gewoon vervanging op de standaard ophanging.

Dus dus moet hij gewoon passen, oke bedankt!

Als er iemand anders, anders over denkt, Zet het neer!!
 
De bocht van een R/Z wijkt ook niet veel af van de orginele meen ik, uit de tijd dat ik ook nog een aerox had met een Z (en later R)

ipc komt hij er niet tegen aan, of het ook zo is als je hem van de standaart afrijdt weet ik niet

bij mij zip SP (Pia 2t) kwam de standaart er tegen aan als ik hem er vanaf reedt, omdat die door de sterke veren hard omhoog getrokken wordt, tikte die hem aan bij het eraf rijden. maar dat was alleen omdat die zo snel omhoog ging, als die gewoon normale stand hing zat er wel paar mm speling tussen

sloeg zelfs een deuk erin

Anders kun je altijd nog een zijstandaard nemen

maar ik weet eigenlijk wel cker dat het past
 
Het probleem is, dat ik eerst ook een zijstandaard had, maar dat het stukje frame waaraan mij zijstandaard zat helemaal was verbogen. En niet meer recht te krijgen is. Dus met zijstandaard staat de scooter gewoon veel te schuin. en blijft dan verbuigen.
Maar ik zal het gewoon maar proberen.

Met mij standaarduitlaat Ixil en mijn Gianelli extra gaat hij er niet tegenaan, komt ook niet in de buurt ofzo.

Als iemand anders nog ervaringen heeft, post het dan!
 
Back
Top