Middenstandaard bevestigen

F12Spook

Vrroem...
Hallo iedereen, ik heb even een vraag,
op mijn PhantomF12 (minarelli horizontaal) heeft nooit een middenstandaard (bokstandaard) gezeten. kunnen jullie mij vertellen hoe ik die er onder krijg? waar moet ik die veer enzo aan vast maken? hebben julie niet toevallig een mooi plaatje ofzo?
tnx..
 
Advertisement - register to remove this

lijkt me toch niet zo moelijk.

2~3.jpg


de veer moet denk ik op de standaard zelf, en op de montage van de standaard :)
 
het kan ook zijn dat de stander eraf is geslepen , en dan zit de pin dus nog in het blok , ageslepen en al , vaak gaat de pen vastzitten en is doorslijpen dus de enige oplossing op dat moment. als er dan weer een stander onder moet zul je dit moeten uitboren.

maak anders eens een foto van de onderkant van jouw carter
 
ik zal morgen even een foto erop zetten, de pin zat inderdaad vast van de originele, die heb ik eruit geboord hehehe maargoed, de nieuwe pin past er nu wel goed in, ik snap alleen gewoon echt niet waar ik die veren aan vast moet zetten :\
 
Die dunne veer gaat in die dikke veer. Op de bok zit ergens een uitsteeksel waar je de ene kant overheen legt. De andere kant gaat op het carter. ff n kutklusje om te doen, dat wel :)
 
jeuj, dus die veren hoef ik niet uit elkaar te slopen ;) Haha.. uhhh... dat uitsteeksel heb ik wel gevonden, alleen nog zien waar die in de carter vast gemaakt moet worden..
maarr nu eerst maffen.. morgen verder.
 
Cipher said:
Die dunne veer gaat in die dikke veer. Op de bok zit ergens een uitsteeksel waar je de ene kant overheen legt. De andere kant gaat op het carter. ff n kutklusje om te doen, dat wel :)


is geen kutklusje , 2 seconden zit ie erop , als je er maar even handigheid in hebt :)

op het carter (rechtercarter ,kleine deel dus) zit een nokje vlakbij waar de pin in zit , daar hang je beide veren (in elkaar) aan , dan pak je een verentrekker en trek je de veer erop , houd de stander omhoog , so is de afstand korter.

ik doe het met een lange schroevendraaier , ik wip alsware de veer erop , daarom lukt het mij in 2 seconden , zonder te beschadigen uiteraard
 
Back
Top