Middenstandaard bevestigen

g3n1x

Rieju RS1 Owner
Hallo

Ik heb een malaguti firefox f15, en wil een middenstandaard eronder zetten want die zit er niet meer op
nu is het probleem dus zo, het ophangpunt waar de standaard aan moet is afgebroken :S dat is duidelijk te zien
weet iemand hoe ik dan mn standaard erop kan zetten, want mn zijstandaard is ook niet 100% meer, waardoor die omvalt als ik daar geen blokje onder leg
hopelijk kan iemand mij helpen :)

bvd
 
Advertisement - register to remove this

er zijn 2 soorten middenbokken van Buzetti , 1 die op het originele bevestigingspunt komt en 1 die als vervanging kan worden gebruikt als het oog is afgebroken.

alleen moet dan wel de pen eruit zijn.

deze is normaal :

http://www.easyparts.nl/showarticle...Middenstandaard-Min-Hor-12-Buzzetti-4715.html

en deze wanneer het oog is afgebroken :

http://www.easyparts.nl/showarticle...ddenstandaard-NeoS-F12-F15-Buzzetti-7830.html


verder zal een zijstander normaal gesproken gewoon goed moeten blijven , echter is het wel zo dat er IMO maar 1 goed merk is voor zijstanders en dat is Buzetti , de meeste andere merken zijn gewoon te slap.

ook is het zo dat wanneer de schokbreker langer is dan normaal en/of er word een ophoogblokje gebruikt dat de scooter dan ook niet goed staat , zowel op een zijstander als op een middenbok.
 
ok bedankt voor de hulp

ja mn pa heeft een lasapparaat, hij kan er ook mee omgaan, aangezien hij vrachtwagenmonteur is. Ik heb alleen het afgebroken stuk niet meer :(
Ik zal wel kijken of ik dan zo'n middenbok ga bestellen, die niet aan die ring hoeft (vind hem eigenlijk een beetje duur :p )

Bedankt in ieder geval
 
het is wel wat duurder idd , maar wil wel beter , aluminium oplassen is niet makkelijk hoor.

wil je goedkoop doen zou ik een buzetti zijstander nemen , ik heb er tientallen gemonteerd op malaguti's , prima dingen :)
 
ja dat is het rotte juist, ik heb een zijstandaard, alleen die is niet helemaal 100% meer
als ik hem daar nu op zet, schuift de standaard mee naar buiten alsof die wilt afbreken, en dan blijft hij staan, maar staat mn scooter zo schuin dat hij omvalt als er een klein beetje wind is
ik doe er nu dus elke keer een houten blokje onder, maar dat is ook niet alles:p
mn pa zei dat hij gewoon een aluminium blokje onder wilde lassen zodat die gewoon weer hoger staat, maar ja dat slijt ook weer af uiteindelijk

lastig allemaal :p
 
Back
Top