MHR Speed NTT, Zwolle

Status
Not open for further replies.
Originally posted by LillePer^
Hi. I have a question.

What is your full setup now? Is your Team cylinder tuned?

zijn motorische setup is:

* Malossi MHR Speed 70cc cilinder
* Malossi MHR Team 2003 uitlaat
* Malossi MHR Team 85mm as
* Mikuni 24mm flatslide carb (word keihin PWK 28mm)
* Malossi E13 luchtfilter
* Malossi MHR 2000 vario
* Malossi MHR Delta clutch koppeling
* Malossi MHR fixxed poulie
* Malossi MHR torq drive
* Malossi VL13 membraan
* Malossi MHR Wingbell(met koelribben)
* Malossi MHR v snaar
* Malossi 25 mm kort/recht viton spruitstuk
* PVL Digitaal binnenrotor
* SKF C4 lagers
* RKT tuned carters

verder nog:

* AIM toeren + temp meter
* Killswitch
* Malossi remschijf voor
* domino snelgas hendel
* raditeur van een kart(past precies achter voorkap)

:)
 
Volgens mij lijkt het maar een hele grote radiateur. Of het ligt anders gewoon aan het beeld van die 1e foto.
 
Originally posted by Fpr-membah
Volgens mij lijkt het maar een hele grote radiateur. Of het ligt anders gewoon aan het beeld van die 1e foto.


hij past net onder me voorkap dus is wel groot ik zat eerst nog te twijfelen of ik hem er wel onder kreeg maar is me dus met een paar mm speling gelukt8P
 
Dacht eerst dat hij VEEL groter was dus dat bedoelde ik eigenlijk. Toch wel groot nog vind ik, maar hoeveel graden wordt je blok nou?
 
heey lul et pijpje dat de koelvloeistof uit de carter leid heb je nog thuis liggen:S ik wil em egt morgen(vrijdag) hebbe want dan kan ik em iig rijdend maken voor oisterwijk
 
Last edited:
Update!!!!
ik was zaterdag samen met evertzwolle naar oisterwijk geweest
en het was echt een heel geslaagt dagje, ik vond dat me scoot tog wel netjes liep ondanks dat ik tog nog niet veel meej bezig ben geweest8P hier een paar foto's:

100_2271.jpg


100_2352.jpg


dsc05711.jpg


dsc05715.jpg


ik tegen evertzwolle:P mooie foto
IMG_3363.jpg
 
Last edited:
ey roel, je ging egt vet op oisterwijk zondag je was wel effe 1 van de snelste jammer die ene nog net verloren had:( maarja
ik baal ook dat die van mij niet klaar was maarja komt nog wel een keer
laters
 
Originally posted by roderunner19
ey roel, je ging egt vet op oisterwijk zondag je was wel effe 1 van de snelste jammer die ene nog net verloren had:( maarja
ik baal ook dat die van mij niet klaar was maarja komt nog wel een keer
laters

Die ene was ik 8)
 
Originally posted by ErwinB
Die ene was ik 8)

en dat moeten wij geloven met die setup:S sorry dat ik et zeg maar hij had nog gister tegen mij gezegt dat hij niet eens tegen jou had gereden dusss hij heeft je nieteens gezien
 
Erwin weet heus wel tegen wie hij gesprint heeft hoor. En de setup op zijn scooterbase profiel is er niet meer.
 
Originally posted by Fpr-membah
Erwin weet heus wel tegen wie hij gesprint heeft hoor. En de setup op zijn scooterbase profiel is er niet meer.

ik wou al zeggen
hij had van een gele verloren met ook speed duss:p ik dacht al want dit klopt dan niet
my bad:P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top