MHR Speed 04 NTT, Zwolle

Jezus Droeland wat een gelukkig mannetje ben jij...Iig goede uitslag vanaaf op de Testbank....2 kilowat ;)

mmh...je mag dus de weg op, verzekerd :p

Zoals ze wel vaker zeggen " gelukkig hebben we de foto's nog "
 
idd bale man :| raar dat ie het bij dijkman op de bank zo raar deed en bij oom agent niet :? maja die pics wanneer post je die ff AJ ? ben benieuwd...

ik wens je het beste na al dat gezeik mag ook wel weer is heh :rolleyes:
 
najah morgen gaat ie verders kijken naar zuiger/cilinder enzow want opt laatst konk ding niet egt goed meeer toen oom agent ff volgas gaf....

najah roeland zwaar klote dit nu hopen dat het beters gaat worden
 
ben je op de roller geweest met je NTT ? 8P

ding kan nu zeker naar het rollerbankjes kerkhof of heeft ie het soortiment van overleeft ?
 
zal het ff uitleggen zoals roeland het mij vertelde.

Vorige week thuis getest, ding liep mooi. dus wij s'avonds banken. stonden we daar op de bank. ding stotteren als een gek:? dus hoop gekloot daar werd maar niet beter.

deze week is roel er weer erg druk mee geweest. ff een stukje gereden. en het was goed. Liep echt knetterhard.

dusja s'avonds weer banken. éénmaal op de bank begint dat ding weer net zo te stotteren... dus roel denkt: "hoe ken dat dan:?:p"

toen ging ie dus ff op straat proberen. en jaah hoor wie komt daar aan rijden...

de rest kan je zelf wel raden.

nadat ie een verzekering bij dijkman moest afsluiten mocht ie em houden.
 
Die agenten stonden wel met hun bek vol met tanden toen we binnen 10 minuten er al weer waren met een verzekering....whahah domme varkens...
 
seuters said:
he roel vette scooter . we moeten maar eens een keer sprinten als we de scooters weer in elkaar hebben. gewoon met de hele zwolle gang lekker meeten

hey mag de gang uit ommen mss ook mee we zijn bijna buren man!!!! hahah
 
nu kan je tog gewoon je verzekring terug brengen en in laten nemen oid? :#
heb ik iig wel gedaan laatst. :D
dus, jammer.. maar tog beter dat je em nog hebt :W
 
Marcel said:
nu kan je tog gewoon je verzekring terug brengen en in laten nemen oid? :#
heb ik iig wel gedaan laatst. :D
dus, jammer.. maar tog beter dat je em nog hebt :W

haha hoeft niet marcel...je weet dat ik ook verzekeringen kan uitschrijven
ennuh na de tijd..."kraak" papiertje door de midden :p wheehe Roel fraudeer !!!
 
maar das wel jammer dat het bankie nog heel is als goed is is die nogmaar paar maand oud nu houden we er last van beetje jammer maar gruwlijke scooter ik heb hem voor het eerst gezien bij dijkman dat hij op bank ging voor nieuwleusen en toen begon het toch cker te kriebelen ik moet en zou ook snel worden :p
 
ej man, jammer dat de foto's het nie doen man fix ze ff,
k heb gister met adam (sgs tuning) @ forum mijn blokkiej in elkaar gebeunt gah vanaaf foto's uplaoden en page aanmakuh.

zie je @ lely

grts stephan..
 
Back
Top