MHR Speed NTT, Zwolle

Status
Not open for further replies.

RoelandZwolle

Drag Racers Zwolle
het begon allemaal toen ik 2 jaar geleden een helemaal standaard ntt kocht, na een tijdje met een nrx enz rond te hebben gereden was ik tog wel uitgekeken op die snelheid en besloot een 70cc te kopen. mijn setup was toen:
eurocilindro 70cc
gianelli shot
17.5 dellorto
topracing vario
malossi koppeling

nadat dat kapot ws gelopem omdat ik er totaal geen verstand van had:p, heb ik wat nieuwe spullen aangeschaft:
gilardoni 74cc
topracing krukas
gianelli shot
17.5 dellorto
malossi vario
malossi koppeling

daar heb ik een hele poos meej rond gereden totdat ik daar ook geen zin meer inhad en heb ik een malossi mhr replica aangeschaft en omdat me shot het niet meer hield heb ik een yasuni R gekocht setup was toen:
malossi MHR replica
yasuni R
topracing krukas
mikuni 24 mm vlakschuif
malossi vario
malossi koppeling
malossi spruitstuk 25 mm
malossi vl13 membraam

Deze setup was goed voor 12.5PK
zo zag ie er toen uit:
1052866963dsc00010.jpg


1052867024dsc00009.jpg


hier heb ik heel lang meej rond gereden, maarjah dat gaat natuurlijk ook wel weer vervelen. ik kende iemand die een MHR speed cilinder+krukas had liggen, en heb die gekocht. heb toen gelijk een selettra binnerotor ontsteking gekocht en een yasuni c20. daar heb ik heel even meej gereden totdat de cilinder kapot liep omdat ik een te kleine radiateur had.
toen heb ik weer een nieuwe speed cilinder gekocht met een radiateur van een kart. mijn setupp was toen:
Malossi MHR Speed cilinder 70cc
Malossi MHR team krukas
Yasuni c20
selettra onsteking
ibea 27mm kart carburateur
kart filter
homemade spruitstuk
polini evo vario
malossi delta clutch
malossi torq drive/fixed poulie
malossi kevlar v-snaar
malossi vl13
malossi primaire vertanding
zo zag ie er toen uit:
dsc00001.jpg


dsc00002.jpg


dsc00003.jpg


dsc00004.jpg


dsc00006.jpg


dsc00013.jpg


toen was ik een keer in genemuiden op koninginnedag naar sprints. toen kwam ik een jjonge tegen uit zwolle die ook meej deed aan de sprints en hij vroeg of ik de vogende keer meej zou gaan naar sprints in jubbega.
heronder wat foto's van mij in jubbega:
dsc00018.jpg


dsc00734.jpg

die firefox die ernaast staat was van die jonge die ik in genemuiden tegen kwam...
ook met MHR speed enz..
dsc00019.jpg


jub4.jpg


jub1.jpg
je moet naar de naam roel kieft kijken.
1e heat
heat1.jpg

2e heat
heat2.jpg

De ibea 27mm kart carb was geen succes, hij was er gewoon niet mee af te stellen en had omdat ie tijdens de sprint em smoorde een echt slechte tijd: 9,8sec over 150m.

toen ben ik tog maar overg gegaan op een 24 mm oko D-slide. ik ben toen ook nog op de meeting in lelystad geweest hieronder sta ik wel op de foto:
cimg0398.jpg


ik was ook nog eerste met sprints in nieuwleusen hier heb ik foto's:
cimg0410.jpg


cimg0432.jpg


cimg0457.jpg


cimg0459.jpg



hier heb ik wat filmpjes:
http://members.lycos.nl/roelkieft/Naamloos/MOV00610klein.wmv
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Heeey roelie, junior membertje!!!:p het project word echt vet!!!:D:D
We gaan er morgen wel weer mee bezig tog? noujah dan zie ik je morgen... MaZzeLs
 
hey man jullie zaten naast op bij de lely meeting ik had die rood paarse sr, jij zat s'ochtends om half 8 al warm te draaien 8P dat was pas wakker worden :D
 
Originally posted by Rikkademous
hey man jullie zaten naast op bij de lely meeting ik had die rood paarse sr, jij zat s'ochtends om half 8 al warm te draaien 8P dat was pas wakker worden :D

hahaha volgens mij lag jij om 10uur nog in je tentje ofnie?
we kregen ook nog hamburgers en bier van jullie tog? :p
 
kan ook zijn datje die van mij had :)
die hamburgers :p
was dat om een uurtje of 2 uur snacht's ?
want toen begonnen we weer te bbq :p
enne cker nice scooter.
 
Zeker wel een mooie scoot, kleurencombo is niet zo origineel:p, maar rest maakt het wel goed, velgen staan er idd goed onder
 
Originally posted by ZwolleEvert
hahaha volgens mij lag jij om 10uur nog in je tentje ofnie?
we kregen ook nog hamburgers en bier van jullie tog? :p

hey ik gaf die hamburgers aan jullie :D en ik lag om 5 uur nog buiten me tent op een zeiltje onder het afdakkie 8P nu weer on-topic ;)
 
hey vieze heineken kratjes dief :p het gaat nog wel wat worden met onze projecties of niet dan ???? hehe binnenkort ff naar dijkman skeuren ff inkopen doen mzlssss
 
Ziet er leuk uit! Verder nog plannen voor de afbouw van dit monster ?

Doet me idd veel denken aan Marcel-NRG's NRG :L
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top