MHR Speed NTT, Zwolle

Status
Not open for further replies.
Jonges komop geen ruzie maken:p8P:p zwart/wit is gewoon mooi.... tjah en dat er zoveel mee rijden...
Marcel zal ook vast wel niet de eerste zijn geweest met een zwart witte NRG... :)
Roel laat je nie gek maken jonge...8P whehehe
Mazzels

enne je moet ff die foto's op je lycos saitje zetten... vet iritant dat al die foto's het niet doen tussen 4 en 10
 
Last edited:
Hey roeland,

Laat maar lekker zeuren over de kleuren wij weten wel beter
maare eindelijk ben ik nu ook op deze site gheheh
nouj ik kom vvond de carb ophalen :p
kalm an!!
 
jah ik vond het ook wel apart staan die 10'' velgen.
als ik de malossi voorvork heb dan kan het kleine voorwiel er wel in voor de sprints( maar kwa uiterlijk vind ik zelf die grote tog wat mooier).
 
Vet dat er ook eens wat gebeurt op scootergebied in Zwolle... M'n hele familie woont daar, behalve ons gezin zeg maar :) Vind het qua scooters, wat ik heb gezien, niet veel voorstellen :) Gelukkig ziet dit er prima uit :!
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Vet dat er ook eens wat gebeurt op scootergebied in Zwolle... M'n hele familie woont daar, behalve ons gezin zeg maar :) Vind het qua scooters, wat ik heb gezien, niet veel voorstellen :) Gelukkig ziet dit er prima uit :!

Heey... valt tog nog best mee wat er gebeurd in zwolle hoor... alleen laat bijna niemand iets van zich horen op internet enzow... maar nee aan 10 snelle scooters in zwolle komen we net nie denk ik:pik heb geloof ik wel een keer een neefje van je gezien.. die woonde bij "rick hofland" in de buurt ofzow... (holtenbroek)
majaa lekker boeiend:p

nu iig weer ontopic!!
 
Last edited:
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Vet dat er ook eens wat gebeurt op scootergebied in Zwolle... M'n hele familie woont daar, behalve ons gezin zeg maar :) Vind het qua scooters, wat ik heb gezien, niet veel voorstellen :) Gelukkig ziet dit er prima uit :!
ja en jouwn halve familie woont naast mij 8P 8P 8P 8P 8P 8P
 
ik ben vandaag naar dijkman geweest om mijn pvl digitaal op te halen maar was niet helemaal compleet dus heb ik deze Team 2003 maar alvast gekocht:~:W
7854team2003.jpg

is btw ook nog echt MIJN UITLAAT:D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top