MHR Speed NTT, Zwolle

Status
Not open for further replies.
Originally posted by ErwinB
Ik heb helaas std Evo ;)

Nu laat ik maar ophouden met dit topic te verzieken :eek:

je verziekt het niet we wisten gewoon ff niet wie je was:p maar ik wil het graag nog een keer met je over doen want kwam niet helemaal lekker weg maarjah jij heb me eruit gereden das een feit:D daar gaat het om tog;)
 
heey roeland!!!
je ging lekker in oisterwijk man dat ging wel beter alleen nog iets beter afstellen dan rij je iedereen zoek man:p
nouj volgende week nouja je weet het wel:)
kalm an
 
Ik snap er nu echt helemaal niks van op oisterwijk meeting had je van mijn wit runner frame verloren zoals op de foto te zien is.
Ik heb maar 15,4 pk en jij 19,3 dit kan toch niet alleen maar aan koppel liggen ofwel :s?
 
Heb hem ff geresized.... Leest wat fijner :)

roel.jpg
 
Nette score !:)

Mijn zip gaf trouwens ook zun topvermogen af @ 12.400...............ook met stnd. speed
 
Originally posted by X-clusive
Ik snap er nu echt helemaal niks van op oisterwijk meeting had je van mijn wit runner frame verloren zoals op de foto te zien is.
Ik heb maar 15,4 pk en jij 19,3 dit kan toch niet alleen maar aan koppel liggen ofwel :s?

De vertanding speelt hierbij ook een grote rol ;)
 
eey roel egt nette score jonge :p we zijn trots op je;)
mijn scootie doet et nu ook weer
alleen nog effe een paar kleine aanpassingen doen en een beetie afstellen:p
hehe kom binnekort wel effe langs bij de ijselhalle:p
enne ga zo door he
laters
 
bedankt voor het verkleinen hehe:p en bedankt voor de positieve reacties mzzls


X-clusive Ik snap er nu echt helemaal niks van op oisterwijk meeting had je van mijn wit runner frame verloren zoals op de foto te zien is.
Ik heb maar 15,4 pk en jij 19,3 dit kan toch niet alleen maar aan koppel liggen ofwel :s?

je bent er vast ook wel bij geweest ik kwam niet goed weg, miss dat het daar aan lag.
 
he roel ding loopt echt fijn,nou hebben mark en ik teminste weer wat tedoen :D. Ik kom ook deze week even dat spruitstuk van je ophalen!!!

Spreekje wel weer laterzzzzzzzzzz
 
ey roel fix de foto's eens want de helft doen et bijna niet :S
maarja ik weet wel dat et er vet uitziet:p
hehe ik spreek je snel
laters :+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top