psycho said:Leuk project, en een mooie achterveer...
Die forza heb ik ook...
1 Tip, spuit m nooit schoon met een hogedrukspuit, dan is je gaspot zo kaal....
BasAerox said:Ben je toch een 'beetje' origineel met je cross, ga je voor de C21;( Mja, verder vet dingetje hoor:W:*
Mhr~aerox said:@ Wim
Jah joh bedankt je moeder maar ff, waren die peijnenburg ontbijt koeken lekker..haha neej bedankt man.. en jah wat je zegt als reactie op BasAerox, ik ben het met je eens..
RS-Vale-46 said:Ik snap die reacties echt niet hoor.. als je veel vermogen wilt, waarom zou je dan niet het "beste" halen, in plaats van wat "mindere" cillinder.
Hij reed eerst met manston en c20, enm nu word het leuker en nu Cross en C21.. Als je dikke shizzle kan betalen en het graag wilt...
wim..
BasAerox said:Wie zegt/heeft bewezen dat de C21 de "beste" pijp op een cross is dan? Misschien zijn er wel andere uitlaten die beter presteren op de cross. Je hebt ook nog de custom-uitlaten die berekend worden op je set-up. Ik zeg niet dat die altijd beter zijn, maar goed...
Ik zeg niet dat de C21 niet goed of lelijk is hoor, ik vind hem juist mooiHet is gewoon zo, om origineel te zijn kun je beter een andere uitlaat halen... Hij kiest de cross om toch nog een beetje origineel te zijn, waarom dan ook niet een iets originelere uitlaat? Hij is toch niet uit op de allerhoogste score. Met andere uitlaatjes kun je ook een hele leuke score neerzetten..
Mja genoeg offtopic gelul:* Je hebt weer mooi spul binnen:W Ik blijf deze volgen