[MHR Powered, RTE Rox] Enschede

psycho said:
Leuk project, en een mooie achterveer...

Die forza heb ik ook...
1 Tip, spuit m nooit schoon met een hogedrukspuit, dan is je gaspot zo kaal....

Hehe thnx zal het onthouden
Zo hoor je nog eens wat, maar deze veer word vervangen voor een
RS 3 van malossi.

Besteld:
- VL 14 Membraam
- TP Nardo Vertandingsdeksel
- Vertandingsolie
- Lagers set
- Keeringen
- Pakkingen (Mhr Cross, en mina blok)

Dat was het weer hoop een deze dagen de 85 mm binnen te krijgen.
Alles op euroscooter.nl besteld.

Mhr-Aerox, als ik jouw was zal ik eerst de dure onderdelen kopen. Dus eerst cilinder/rotor/uitlaat/overrange. Klein spul zoals membraam/pakkingen e.d. kunnen later altijd nog wel. Tenminste zo zou ik het doen

Update:

Kheb vandaag rotor gekocht nieuwe HPI 2004 ipv MHR Rotor kwam beter uit bij mijn budget...:)

Fotos komen soon, camera heeft me vader mee op zaken reis en ga geen webcam prut posten..:)

Adios:K

BasAerox said:
Ben je toch een 'beetje' origineel met je cross, ga je voor de C21;( Mja, verder vet dingetje hoor:W:*

Ik snap die reacties echt niet hoor.. als je veel vermogen wilt, waarom zou je dan niet het "beste" halen, in plaats van wat "mindere" cillinder.

Hij reed eerst met manston en c20, enm nu word het leuker en nu Cross en C21.. Als je dikke shizzle kan betalen en het graag wilt...

Jaah, is goed man.. ff sprintje trekken met een volle maag:W
De slangen zijn veilig aan gekomen zo te horen.. heeft moeders weer goed geregeld:D:D

wim..

hey ziet er mooi uit man. wat voor score hoop je te halen? (of heb ik daar overheen gelezen :$)
Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Suc6 ermee en ga hem zeker volgen :)

Grtz Hans

@ Wim:D

Jah joh bedankt je moeder maar ff, waren die peijnenburg ontbijt koeken lekker..:P haha neej bedankt man..:D en jah wat je zegt als reactie op BasAerox, ik ben het met je eens..:D:D

@ Spasta

Euhmm nog niet egt over na gedacht hoop iig rond de 18 te komen..:)

Mhr~aerox said:
@ Wim:D

Jah joh bedankt je moeder maar ff, waren die peijnenburg ontbijt koeken lekker..:P haha neej bedankt man..:D en jah wat je zegt als reactie op BasAerox, ik ben het met je eens..:D:D

Die koeken zijn al op voordat ik weet dat ze er zijn:#

HPI:

hpi20048nl.jpg

Wat Stuff:

hpispruitfilter3qf.jpg

Morgen fotos van VL 14, Delta Cltuch, en Wingbell

RS-Vale-46 said:
Ik snap die reacties echt niet hoor.. als je veel vermogen wilt, waarom zou je dan niet het "beste" halen, in plaats van wat "mindere" cillinder.

Hij reed eerst met manston en c20, enm nu word het leuker en nu Cross en C21.. Als je dikke shizzle kan betalen en het graag wilt...

wim..

Wie zegt/heeft bewezen dat de C21 de "beste" pijp op een cross is dan? Misschien zijn er wel andere uitlaten die beter presteren op de cross. Je hebt ook nog de custom-uitlaten die berekend worden op je set-up. Ik zeg niet dat die altijd beter zijn, maar goed...

Ik zeg niet dat de C21 niet goed of lelijk is hoor, ik vind hem juist mooi:) Het is gewoon zo, om origineel te zijn kun je beter een andere uitlaat halen... Hij kiest de cross om toch nog een beetje origineel te zijn, waarom dan ook niet een iets originelere uitlaat? Hij is toch niet uit op de allerhoogste score. Met andere uitlaatjes kun je ook een hele leuke score neerzetten..

Mja genoeg offtopic gelul:* Je hebt weer mooi spul binnen:W Ik blijf deze volgen:)

BasAerox said:
Wie zegt/heeft bewezen dat de C21 de "beste" pijp op een cross is dan? Misschien zijn er wel andere uitlaten die beter presteren op de cross. Je hebt ook nog de custom-uitlaten die berekend worden op je set-up. Ik zeg niet dat die altijd beter zijn, maar goed...

Ik zeg niet dat de C21 niet goed of lelijk is hoor, ik vind hem juist mooi:) Het is gewoon zo, om origineel te zijn kun je beter een andere uitlaat halen... Hij kiest de cross om toch nog een beetje origineel te zijn, waarom dan ook niet een iets originelere uitlaat? Hij is toch niet uit op de allerhoogste score. Met andere uitlaatjes kun je ook een hele leuke score neerzetten..

Mja genoeg offtopic gelul:* Je hebt weer mooi spul binnen:W Ik blijf deze volgen:)

Ey kerel,
Klopt je hebt op een aantal punten zeker wel gelijk. Ik wil natuurlijk graag zo orgineel mogelijk blijven. Maar dat is vandaag de dag toch niet meer mogelijk, elke kleur stijl van kappen, freeswerk, of motorische veranderingen zijn al in handen van anderen.

Maarjah de C21 vind ik net wat jij zegt gewoon een mooie pijp zeker wel. Dus jah ik ga toch mar voor de C21. Iig Bedankt voor je reactie..:)

Nieuw Spul:

Dit is het standaard kleine grutt:

dsc005927rg.jpg

En kon een paar velgjes kopen voor een prikkie:D, niet orgineel meer maar vind ze zelf mooier dan de standaard aerox velgen...:)

De SR-Velgen..:D

dsc005939yx.jpg

Back