MetraKit Sport Pro cilinders

lenno

Koekwaus Racing Team
Mn broertje heeft zn zinnen hier op gezet, of dat zo goed is weet ik nog niet, maar ik denk het niet...

Iemand ervaring o.i.d. ??

Ik wil eens wat meer weten over :

- de kwaliteit van deze dingen , goed / slecht in afwerking en wand e.d. ?

- prestaties , toerengebied dat deze dingen willen draaien en misschien wat scores van anderen ?

- met welke andere cilinders deze eventueel te vergelijken zijn ?

Ik ben benieuwd wat jullie hier over zeggen, ik kon er niks meer over vinden met de search, al herinner ik me wel een topic....
 
Advertisement - register to remove this

Ik had em op me runner. Ik wist toen nog helemaal niks en vond er ook geen drol aan. Totdat ik em ging afstellen. Is wel een leuk cilindertje vooral na tuning ;)

Pia versie dan...
 
Hmm dit is interessant, mn broertje heeft een NRG, en tuning is ook een optie...

Zal het een beetje willen lopen met een Black Swan ? (uber oldschool nieuw gekocht :D )
 
me neefie had um op mina... met for race en 21 en liep wel redelijk vond ik zelf.. hij had um niet helemaal kenne afstellen want toen was die al weer verkocht maar ging wel goed... hij hield nrg @ pro race aardig bij..
 
Voor het geld echt wel een best vet cilindertje. Zeker as je een dikke carb en leuke uitlaat hebt. Tuning en afwerking kan ie wel best goed gebruiken en tegenwoordig zou ik toch snel geneigd zijn om voor het geld een hebo ng te kopen...
 
wat is de prijs dan van die sport pro cilinder ? want ik hoor nu voor het eerst dat die er is :) en in vind het toch wel interressant. heeft niemand info over de cilinder ? zoals toerengebied en zo ? en heeft deze veel koppel ?

ron
 
Euh prijs ? Goedkoper dan een Hebo NG als ik het goed heb, weet ff geen exacte prijs meer.

De setup die al zo goed als vast staat wordt :

- MK SP cilinder (over paar dagen bestellen)
- Giannelli Black Swan (al binnen, en gloednieuw in doos)
- DO 21mm (ook nog te bestellen, komt voorlopig op standaard spruitstuk met standaard luchtfilter)

De rest is nog onbekend. :)
 
Ik vind het nogal raar dat hij een een rijtje met die andere cilinders wordt geplaatst omdat het echt een slag apart is qua oa poortenlayout.
 
Lekker zootje gaat het hier worden... Mn pa komt net thuis en heeft al ff een cilinder besteld voor mn broertje, een PRO RACE, omdat die maar 10 euro ofzo duurder was. 8P

Maarja, dat het een straatscooter moet blijven mag duidelijk zijn en dus vind ik het nogal een teringbende worden.

Beetje met een PR cilinder met een 21mm en std spruitstuk, luchtfilter en black swan willen gaan rijden... :'(
 
Dat waren mijn woorden ook....

Mn broertje heeft geen geld, en heeft er ook geen geld voor over om goed te rijden, hij "denkt" ook maar dat dit wel lekker zal gaan....
 
Back
Top