Melvin's Stage 6 Cup Racer

Iedereen bedankt voor de complimenten en hulpvolle input!

Ik weet nog niet of ik gaten ga boren, kijk eerst even of dat wel nodig is met 2 radiateurs.

Sowieso komen er wel gaten in de kap waar de 2e radiateur komt, maar dat spreekt voor zich.

imo kun je beter afplakken dan te weinig koeling hebben :P

mja , er zullen vast wel mensen zijn hier die je dit precies kunnen vertellen ;)

word wel een mooi machientje zo te zien :)

Afplakken is echt onzin. Gewoon perforeren die voorkap en onderkuip. Malossi en standaard radiateur erin. Dikke slangen en een Behr 45 graden thermostaat. Klaar.

imo kun je beter afplakken dan te weinig koeling hebben :P

mja , er zullen vast wel mensen zijn hier die je dit precies kunnen vertellen ;)

word wel een mooi machientje zo te zien :)

ik hoef dat ook niet en was ook niet helemaal letterlijk bedoeld hoor , maar wat ik bedoel is dat je beter iets teveel kan koelen dan net te weinig , dan moet je alsnog weer aanpassen.

IMO kan een motor niet koud genoeg zijn.

Zoals Dave al aangeeft. Je kan niet genoeg koeling hebben.

Dus begin maar alvast met een patroontje te maken en boren die handel.

Wel mooi gespoten trouwens. Gaat goed komen met je racer.

27-12-2011

Even een kleine update! Heb vandaag een tussenstatus update gekregen over mijn kappenset. Deze ligt bij Stickerdump.com. Zij zijn vast begonnen met het beplakken van mijn kappen. Enige wat nog ontbreekt zijn startnummer en sponsoring (moet lettertypes en logos nog doorgeven). Toen ik zelf de kappenset zag werd ik meteen helemaal enthousiast. Vind het zelf echt suuuuper vet geworden! Alle credits gaan naar Stickerdump.com. Heel erg bedankt! Super!

[ir]http://i40.tinypic.com/rllydf.jpg[/ir]

De volgende update zal waarschijnlijk over mijn blok zijn. Over 1-2 weken heb ik weer een leuk bedrag bij elkaar gespaard voor Tb-Tuning.

Nog even een kleine afsluiter: Aangezien ik door mijn ongeluk nog in de WW zit en niet iedere keer op het eind van de maand salaris krijg, is dit geen project wat erg snel afgerond zal worden. Ik doe het gewoon rustig aan netjes opbouwen met als doel hopelijk aankomend seizoen te kunnen beginnen bij de SBO in de Stage 6 Cup. Als alles meezit ga ik een heel seizoen gewoon meedraaien voor de competitie. Als ik het project niet op tijd af krijg, zal ik ergens midden in het seizoen misschien een daginschrijving meepakken ofzo, en wat trainen hier en daar, en dan het jaar daarop (2013) het hele seizoen meerijden voor de competitie.

Klopt maar ik heb geen zin om iedere keer de kappenset om te wisselen :P Misschien 2e scooter erbij ofzo, dat ik alleen blok hoef om te wisselen. Kijk wel even.

Thanks in ieder geval voor de complimenten!

Je moet em niet te mooi maken. Als je 1x op je kant heb gelegen interesseert het je echt niet meer of er een krasje op zit.

:winner: True story!!

Zo ging het bij mij dus ook, thuis komen, paar dagen later met een spuitbusje er een beetje overheen tossen, en we kunnen weer.

Back