Melf's Tomos schakelracer project

niets meer :) die foto van je zuiger was net HUGE.

verder vind ik het een tof project, weer eens een keer wat anders :W

Supervet! Ik heb echt een lange tijd naar zo'n ding gezocht om leuk te maken. Helaas nooit gevonden. Mijn drijfveer toen was het project ding van Roost.

gp80.jpg

BOERI said:
Ziet er zeer leuk uit,

word de drijfstang ook melf tuned :P

naja , word wel wat aan geslepen :P , de drijfstang word een Top Performances van 30 euro...

die GP80 op de foto is een schoolproject van Roost , heb daar alle foto's nog wel van , alleen verschil is dat het blok van een Tomos NTX80 is , die heeft een langere slag krukas , grotere spoelpoorten en andere sterkere koppeling , dat carter is wel mooier maar komt hier bijna niet voor.

de wielen zijn overigens gewoon std At50 wielen.

BojT said:
niets meer :) die foto van je zuiger was net HUGE.

verder vind ik het een tof project, weer eens een keer wat anders :W

ja , daar kwam ik ook direct achter en dus ook direct gefixed :) , weet nu hoe het moet allemaal :W

ff een dingetje gemaakt net , ik heb nog een schokbreker over van piaggio die ik in het frame ga maken , std is het stereovering , ik maak er monovering van , een beetje zoals bij Aprilia area enz.

foto van het dingetje , zo kan ik gewoon een piaggio schokbreker gebruiken in dit frame en dit is ook nog erg stevig :)

en de schokbreker in onderdelen :

en weer compleet :

achtervork moet ik nog maken , ik heb nog geen materiaal en ik moet de maten nog even helemaal bepalen , waarschijnlijk ga ik Aprilia RS '99 velgen gebruiken

De nummer 1 vragen beantwoorder met zn eigen project *D Ziet er tot nu toe erg tof uit allemaal, die veer ziet er ook netjes uit lekker makkelijk met zo'n kopje erop :)

Succes ermee,

Zozo jij hebt flink lopen verspanen! Was het geen idee geweest om met een radius beitel de hoeken af te werken? VliegtuigAlu aka 7075?
Ziet er goed uit?

Ik vind echt een heel mooi project :D! Zeer proffesioneel en clean. Hou hem zeker in de gaten succes ! Komt helemaal goed met dit apparaat.

Back