meisje uitschelden + 2 tegen 1 is zeer zwak!

De meeste voelen zich zelfs te machtig om een scheerapparaat aan te schaffen :P

Mijn mening heb ik al verscheidene malen duidelijk gemaakt...dusja...btje nutteloos :)
 
Ik merk het bij mezelf ook dat ik gewoon niks zeg als ze op me staan te schelden...tis gewoon een gewoonte.Hier staat in de buurt op een hoekje van de straat hetzelfde groepje jongens de hele dag.Als er een meisje langsfietst staan ze te gillen enzo en als er nederlandse jongens langsfietsen is het "kankeeeeerrrrr kaaskop" , " ik neuk je moeder".

Ik ben het gewoon gewend dat ik er niks meer van zeg,daar moeten we in nederland gewoon van af.

Op dit moment staat er ook een groepje jongen verderop , ze staan maar naar elkaar te gillen enzo en wijs te doen...super irritant gewoon.
 
Yep merk ik hier ook.. Je ziet het ook vaak genoeg op feesten enzo als een marokaan aan iemands vriendin komt en diegene zegt er iets van dan staan er alweer 5 man om hem heen..

Buiten al dat zinlose geweld wordt ik ook gek van dat eeuwigdurende uitdagen.. Stoer kijken, tegen je aanlopen dat soort dingen.. Niet dat het mij echt heel vaak gebeurd maar ik zie het vaak genoeg, ook als je iets van hun gedrag zegt of wat dan ook dan is het alweer raak..
 
Moet je bij ons eens op die posters kijken van een of ander kickbox-toernoei... Kijken stuk voor stuk als kamikaze-piloten die nix te verliezen hebben, en alleen maar terreur willen zaaien...

Mensen die Marokkaanse maten hebben; hoe kijken zei tegen het, ook voor hun, steeds groter wordende probleem? Ben ik nou eens serieus benieuwd naar...
 
Mja dat hoeft niet doormiddel van vechten en uitdagen...
In Turkije lopen ze toch ook niet allemaal te matten en elkaar uit te schelden...
 
Bij ons in het dorp kwamen altijd met carnaval een groep Marokkanen en weet ik het allemaal vanuit Eindhoven ruzie zoeken.
Ook wij waren een keer de lul, wij waren met een man of 8, en hun kwamen met 25 man aan, beginnen gelijk te meppen en te doen.
Komt er een politiebusje aangereden, gaan ze stilstaan naast ons, raampje omlaag, kijken een keer en rijden weer weg.:S
De politie heeft zelf veels te veel schrik.
Het jaar erna zijn er heel veel boeren uit de regio hun het dorp uit komen slaan, heel het dorp stond op zijn kop :D.
Vriendin van me zus was met haar vriend ergens aan het zoenen met carnaval, komt er weer een hele groep aan, spuiten pepperspray op het stelletje en stampen ze alletwee de tering in.
Meeste allochtonen zijn alleen bang als ze zelf schade op kunnen lopen, een allochtoon zal nooit ruzie zoeken als hij met minder mensen is als jij.
Voorbeeldje:
Kennis van me werd jaren gepest door marokkanen, totdat hij een keer met een soort eigen katapult een gat in een hand schoot van een allochtoon, en een week later zijn gun(van schietvereniging, heeft ie vergunning voor)tegen een hoofd zette van een allochtoon, sindsdien heeft hij nergers meer last van.
Nog een voorbeeld:
In Eindhoven-Noord woonden 2 Afghaanse broers, vluchtelingen dus.
Die werden aangevallen door een hele groep andere allochtonen, dus die ene Afghaan zet een bijl op de voorste zijn nek, en gelijk rennen ze weg.
Komen er later allemaal ooms/opa`s/vaders in BMW`s en Mercedessen aangereden, trekt die ene Afghaan een gun en het reed weer gelijk weg.
Als ze pijn gaan lijden houden ze gelijk op.
En ze moeten idd gewoon straffen gaan zetten op het niet volgen van Nederlandse les, want zo gaat het hele land naar de klote.
Als papa al geen Nederlands kan, wat moet zoon dan wel niet denken.
Die mensen leven gewoon een barbaars leven in een gecivilizeerd land.
 
Het is wat tegenwoordig..
Ik hoop dat jij en je vriendin hier niets aan over houden, alhoewel de schrik erg diep zit natuurlijk. Sterkte hiermee!

Met uitgaan heb ik er wel vaak last van, dat als ik door de drukte een Marrokaanse jongen of blanke wannabee even per ongeluk aanstoot dat ik direct een handvol scheldwoorden te verwerken krijg. Wat voegt dat toe? En erop ingaan heeft maar 1 gevolg..

Mijn vader moet voor de zaak elke vrijdag naar utrecht, en hij was een uur te vroeg op Utrecht centraal aangekomen. Hij ziet een bankje, en er is een plek vrij tussen 4 Marrokaanse kleine ventjes rond de 16..
Naja hij wilt dus gaan zitten, en op het moment dat hij wilt gaan zitten, pakt 1 van de jongens een mes, en begint wat de brabbelen van 'kanker Indo's, ga maar ergens anders zitten'
Mijn vader zo nuchter als hij is, vraagt waarom de jongen het op deze manier overbrengt dat hij mijn vader niet mag, en gaat vervolgens tussen de jongens zitten en eet rustig zijn patatje op.

Hij ziet een andere jongen een soort gummi-knuppel trekken, en verwacht al wat er ongeveer gaat gebeuren.
Op het moment dat de jongens zich willen storten op mijn pa, aarzelt hij niet, pakt hij de grootste en slaat hij hem 1x met een goeie slag een paar seconden bewusteloos.
Vervolgens rennen de helden op sokken zo hard als het maar kan weg..

Je kunt zeggen, moet dat nou weer?
Ik ben er trots op, klaar uit.

En zoals Bas al zegt, er moet gewoon uitstralen van de 'normale mens' dat dit niet zo langer doorkan..
Ik ben zelf half Indo en ik merk wel dat de samenleving steeds breder negatief begint te kijken.. Zonde vind ik het...

Verder veel respect voor de Marrokanen/Turken wie dan ook, wie zijn 'gezicht' hard wordt verneukt door zijn medemens.

Amen.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2


Mensen die Marokkaanse maten hebben; hoe kijken zei tegen het, ook voor hun, steeds groter wordende probleem? Ben ik nou eens serieus benieuwd naar...

Ik ken er wel wat die gewoon goed bezig zijn maar gewoon de kans niet krijgen.Als ze werk willen worden ze gewoon niet aangenomen enzo.

Mijn ervaring is dat ze zich echt kapot schamen en keihard hun best doen om niet in verband gebracht te worden met hun slechte landgenoten.Dit lukt gewoon meestal niet omdat we nogal snel een oordeel klaar hebben.Ze moeten zich heel de dag bewijzen,is niet altijd even leuk denk ik...
 
Originally posted by Bas@Area
Mja dat hoeft niet doormiddel van vechten en uitdagen...
In Turkije lopen ze toch ook niet allemaal te matten en elkaar uit te schelden...

nee, omdat ze daar (over het algemeen) wel respect hebben/bijgebracht krijgen.
Het grootste probleem in deze kwestie is dat de 1ste generatie nooit goed geintegreerd is omdat de nederlandse regering zo "dom" was om toen te denken dat dat niet nodig was en dat ze allemaal wel terug zouden gaan.
En omdat dat bij andere allochtonen groepen zoals b.v indo/molukkers, surinamers wel beter is gebeurt zijn daar minder problemen mee.
 
Nah, ik vind t maar onzin hoor, laten die gasten zich dan ook normaal gedragen.

Dit zal ook nooit ophouden denk ik, tis een grote malle molen.
Ik denk wel dat het tot een burgeroorlogje kan komen.
 
Originally posted by Hilly
nee, omdat ze daar (over het algemeen) wel respect hebben/bijgebracht krijgen.
Het grootste probleem in deze kwestie is dat de 1ste generatie nooit goed geintegreerd is omdat de nederlandse regering zo "dom" was om toen te denken dat dat niet nodig was en dat ze allemaal wel terug zouden gaan.
En omdat dat bij andere allochtonen groepen zoals b.v indo/molukkers, surinamers wel beter is gebeurt zijn daar minder problemen mee.

Hoe verklaar je het aggeressieve antillianengedrag? Als ik door tilburg slenter ben ik eerder bvang voor een groep anti's dan voor een groep maroc's of turken of whatever. Indo's en molukkers heb ik nooit problemen mee gehad, zijn wel ok! Antillianen is de grootste vrees van de tilburgse bevolking, vreemd :?
 
Originally posted by ColinB
Dude, als ik hier op deze thread klik en er staat als Last Post Stealth, als de thread is geopend staan er alweer 2 bij :D

Tsjah, net een politiek debat ... je ben nog niet half klaar met je zin of hetgeen dat je gezegd hebt is alweer 3 keer weerlegd ... mooi is dat :)
 
Originally posted by Hilly
nee, omdat ze daar (over het algemeen) wel respect hebben/bijgebracht krijgen.
Het grootste probleem in deze kwestie is dat de 1ste generatie nooit goed geintegreerd is omdat de nederlandse regering zo "dom" was om toen te denken dat dat niet nodig was en dat ze allemaal wel terug zouden gaan.
En omdat dat bij andere allochtonen groepen zoals b.v indo/molukkers, surinamers wel beter is gebeurt zijn daar minder problemen mee.

Het is idd de fout van de overheid,zonder een taal te spreken kom je nergens.
Over het algemeen spraken alle indo/molukkers en surinamers al nederlands.

Toen mijn oma/opa/pa/ooms vanuit indonesie hierheen kwamen was dat om hier een beter leven te krijgen.Ze zijn daarop meteen gaan werken mn opa en oma, gewoon best goed betaalde banen omdat ze een opleiding hadden en gewoon de taal spraken, waardoor hun kinderen een beter bestaan konden krijgen en gewoon in een normale wijk tussen nederlanders konden wonen.

De turken hadden een slecht betaalt baantje tussen alleen maar andere turken en woonden ook alleen maar samen met turken, hierdoor leerden ze niks van de nederlandse taal.
 
opzoute dit is niet normaal,weet je waar ze wonen ?
doe aangifte en anders moet je iets anders wat ik wil zeg maar niet.Maar dit is echt niet normaal !



ik heb twee marrokaanse collega's en me pa een heel zootje die werken enz


ten eerste schamen die zich voor het gedrag van hun mede mens en weet je wat die zeggen over hun eigen volk ?
''land uit sturen met familie en al,achterlijke kanker pest ras is het''
''ik schaam me ervoor dat ik marrokaans ben''


dan zeggen marrokanen zelf he ?
wie ben ik dan om niet mijn menning te vertellen ???
 
Back
Top