meisje uitschelden + 2 tegen 1 is zeer zwak!

Zelfs hier heb ik het ook al meegemaakt.. in Zeeland, en dat is nog niet eens een grote plaats ook, ik loop nu ook iedere dag met een mes op zak..

Niet omdat het zozeer nodig is, maar pas ook nog precies zo'n zelfde aanvaring gehad, en ik kon ook niets doen..
Gewoon dat ik nu een veilig gevoel heb van als ze op me afkomen, dan trek k het mes, kijken of ze dan nog zo hard willen komen...
Ik weet het het is fout.. maar ik heb het nu ook al 2x meegemaakt, en die gasten zijn altijd ouder en groter...
Maar ik voel me er wel veiliger door!

En de jongens die het bij mij deden..

waren gewoon blank..

Groeten......................
 
Ach, gewoon hetzelfde doen als wat ze met een gezonde Nederlandse jongen doen; als ze alleen zijn helemaal dood schoppen in een steegje, en laten liggen...

Zelf mijn ouders reageren niet meer als ik zeg "goh, zijn weer buitenlanders"... 5 jaar geleden deden ze dat nog... Als je er nu tegen in gaat, ben je echt niet van deze wereld :|
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Iedereen denkt er hetzelfde over... Alleen mag je nix zeggen, want het zijn "vooroordelen" :r

hier sluit ik me volledig bij aan

Sterkte voor de topic starter,

k hoop dat jij en je vriendin niet al te erg geschrokken zijn

Zelfde laatst meegemaakt met klasgenootje,

was door 3 turken in elkaar geslagen waar zijn vriendin bij stond
zei durfde gelijk 3 weken niet naar sgool:|

maar suc6 en beterschap

voor de rest denk wat je wil maar als er weer gescholden gaat worden is dit topic zo dicht hoor:p dus luister naar bart:henko:
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Iedereen denkt er hetzelfde over... Alleen mag je nix zeggen, want het zijn "vooroordelen" :r

ja natuurlijk zijn het vooroordelen om te zeggen dat elke buitenlander zo is. Maar laten we die discussie maar niet houden.

Dit is echt weer goed kansloos. Die 3 hadden dit waarschijnlijk duidelijk al als doel, reden zal niemand wel weten. Zij zelf ws ook niet.

Verder veel sterkte
 
afmaken dit tuig.

dit soort volk moet gewoon oprotte naar eigen land, en had hier nooit moeten komen
ik snap volkomen dat iedereen hier zo reageert en generaliseert, is niet gek ook.

maar vergeet niet dat ze niet allemaal zo zijn

jeremy, sla ze helemaal de tyfus in, kapot maken.
martelen op de ergste manier.

kidnap ze, en zeg pulp fiction style:

"this is between me, u, and mister living the rest of his short ass life in agonizing pain, rapist/fuckwit here"

8)
 
Ik vind dat er eens gezegd mag worden wat er hier bij iedereen speelt, dus bij deze de vraag of dit topic eens open kan blijven. Of dat we idd een gr00t topic maken over dit soort dingen ... ik wil er best een openen, mits dit goed is onder de admins. Mensen die het niet willen weten hoeven het ook niet te lezen ... sim-pel..
 
Originally posted by SoulDarkness
Tis jammer dat de meeste criminele buitenlanders gewoon hier zijn geboren en niet meer kunnen worden uitgezet.


als je in de landen van wat hun achtergrond is komt, zul je merken dat ze toch heel anders zijn, zij zeggen zelf dat het volk wat in nl zit tuig is. het is gewoon ook het optreden van de nederlandse politie wat waardeloos is in nl

voorbeeld als je in maroko in de cel komt, ben je niet happy en je zit daar ook niet voor 1 nachtje voor diefstal nee gelijk een paar maanden, dus die jongeren c.q oudere ((die kunnen er ook wel wat van)) die daar wonen hebben respect voor de wet. wat hier dus niet is
 
Originally posted by Hilly
ja natuurlijk zijn het vooroordelen om te zeggen dat elke buitenlander zo is. Maar laten we die discussie maar niet houden.

Die discussie wil ik ook helemaal niet aangaan... Maar niemand kan [meer] ontkennen dat Marokkaanse jongeren net zo'n groot probleem is in ons land, als werkloosheid en het huizentekort...
 
Originally posted by mendophir
No way dat ik in 1 van die stinklanden ga wonen he :)
weetje hoe mooi turkijk is :P


maare het gebeurd niet in alleen in NL hoor..
op vakantie in frankrijk liepen we met een magtig mooi meisje.
komen we langs stelletje apen..

eeeey chika chika !!!!

zeiden ze..
kom op.. wees een vent.. |(
gasten hebben geen styl gewoon..
 
Originally posted by Hilly
ja natuurlijk zijn het vooroordelen om te zeggen dat elke buitenlander zo is. Maar laten we die discussie maar niet houden.

Dit is echt weer goed kansloos. Die 3 hadden dit waarschijnlijk duidelijk al als doel, reden zal niemand wel weten. Zij zelf ws ook niet.

Verder veel sterkte


Waren er 2 volgens mij :)

Natuurlijk is niet elke buitenlander zo, maar in verhouding zijn het er veel, terwijl imho je als immigrant juist beter dan gemiddeld zou moeten gedragen, ik bedoel, je mag toch best dankbaar zijn voor een land dat je onderdak geeft.
 
Originally posted by mendophir
Ik vind dat er eens gezegd mag worden wat er hier bij iedereen speelt, dus bij deze de vraag of dit topic eens open kan blijven. Of dat we idd een gr00t topic maken over dit soort dingen ... ik wil er best een openen, mits dit goed is onder de admins. Mensen die het niet willen weten hoeven het ook niet te lezen ... sim-pel..

het grote buitenlandse haat topic ofzo 8P

denk dat ze daar niet blij mee zijn :)
 
Originally posted by -[inferno]-
dit soort volk moet gewoon oprotte naar eigen land, en had hier nooit moeten komen

Het is inmiddels al de 2e/3e generatie... Is geen terugsturen bij, zijn gewoon Nederlanders... Maar dan met [zwaar verouderde!!!] normen & waarden van opa & oma... Ze zijn geisoleerd van hun thuisland, en DENKEN zich te gedragen zoals het moet volgens hun geloof/principes... Ondertussen is compleet Marokko allang westers geworden, en misschien minder gelovig/fanatiek als hen...
 
Laatst stond ik ook op school stonden er 5 je raad het al marrokanen om me scooter heen. Je kent het wel zo mooie scooter. Ik zeg netjes bedankt en vraag of ik er even bij mag om weg te rijden. Zegt een van die gasten heej pas op voor rollerbanken hea ow jah trouwens waar woon je eigenlijk. Vreemd dat ze dat een klasgenootje ook vroegen en zijn scooter is uit zijn schuur gestolen...ik wil niet vooroordelig zijn maar je gaat wel denken....
 
offtopic:

integratieproblemen worden nu in tig topics besproken. Dus waarom niet in 1 topic. Als je maar goede regels maakt.

geen racisme
respecteren van elkaars mening
onderbouwen van dingen, geen loze zinnen
 
buitenlandse haat?? is weer zo algemeen. hahahah meer specifiek ;) ik bedoel amerikaan is ook buitenlander, ik haat geen buitenlanders maar alleen aan de individuele personen ((buitenlands of autochtoon)) die problemem veroorzaken
 
Back
Top