This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

meisje uitschelden + 2 tegen 1 is zeer zwak!

Originally posted by Hilly
offtopic:

integratieproblemen worden nu in tig topics besproken. Dus waarom niet in 1 topic. Als je maar goede regels maakt.

geen racisme
respecteren van elkaars mening
onderbouwen van dingen, geen loze zinnen

Mee eens ... zijn de mod's het hier ook mee eens? En zoals ik al zei, als je het niet wilt lezen ... lees het dan ook niet.

Onder het motto, er moet gezegd worden wat er op je hart ligt
 
Originally posted by denn1s
het grote buitenlandse haat topic ofzo 8P

denk dat ze daar niet blij mee zijn

Wat is dan een "buitenlander" volgens jou?

Een Belg die hier werkt, DAT is een buitenlander... Niet een jongen waarvan zijn ouders hier is komen wonen in het verleden...
 
Maar iedereen is het met mij eens dat onze wet geen respect afdwingt. Als je voor een koel bloedige moord maar 7 jaar vastzit dan kun je begrijpen dat er dingen uit de hand lopen.

Het is gewoon een feit dat de straffen veel en veel harder moeten worden.

De politie is vaak ook gewoon veel te soft als ze vechtpartijen moeten oplossen, als ze ze al oplossen want heb vaak genoeg gezien dat de cops gewoon helemaal niks deden. En dan vinden ze het gek als een paar doorgedraaide marokkanen etc hier de boel kort en klein slaan. ER WORDT TOCH NIKS GEDAAN.

Ik denk dat er daar eens naar gekeken moet worden.
 
Ik heb het trouwens HEEL erg te doen met het gedeelte Marokkaanse jongens [meisjes staan hier gewoon buiten] dat zich gewoon netjes gedraagt, een fatsoenlijke opleiding volgt, en hard werkt en iets van z'n leven probeert te maken...
 
Ik vind dat je als marokkaanse samenleving deze probleemjongeren moet aanpakken, het zijn die lui die het voor iedereen verziekt, maar ze vertikken het om er iets aan te doen.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
[meisjes staan hier gewoon buiten]

Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar hier kunnen sommige van die meisjes ook behoorlijk crimineel/aggresief etc. zijn..
 


juist. en daar kent iedereen ook wel een paar persoonlijke voorbeelden van..
 
Afgelopen weekend in Valkenburg soort gelijk iets meegemaakt

Vriendin van ons werd gefilmd door een groepje van 8 jongeren trokken der string omhoog e.d. der vriend zij der wat van kreeg gelijk daarop tikken. Mijn reactie was of dat normaal was en ging er tussen staan 4/5 tikken gehad met mn dronken kop. Binnen 2min was er politie maar geen spoor van die jongeren natuurlijk.. BTW dit waren ook buitenlanders, jammer dat het altijd zo gaat..
 
Ik heb zeker geen hekel aan buitenlanders maar ik vind dat er echt veel te veel zooi tussen loopt en het verneuken voor die gene die het echt werkelijk nodig hebben. Al die economische buitenlanders moeten we er gewoon uitflikkeren. Ze moeten eens inzien hier in Nederland dat ze totaal verkeert bezig zijn, maar als iemand er iets van zegt is hij gelijk een racist enwordt eventueel vermoord. Laatst zag ik ook weer op tv 2 marokkanen die iets mochten zeggen voor de camera bij hart van nederland, die gasten wonen al jaren in ned. en het enige wat ze doen is lachen en niet verstaanbaar praten 8P ...........dit gaat mij echt te ver. Zelfs een maat van me die nu 3 jaar in ned. is ziet het probleem .....als dat niet genoeg zegt ? gelukkig wordt er de laaste tijd wel veel in het nieuws gebracht ... vandaag nog in de Telegraaf een heel stuk over marokkanen die een buurt onveilig maken.

Nou dit is mijn verhaal en zo denk ik en vele andere erover
 
Originally posted by jelmer
Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar hier kunnen sommige van die meisjes ook behoorlijk crimineel/aggresief etc. zijn..

Hier niet... Het is juist opvallend hoe Marokkaanse meisje zich inspannen om iets van hun leven te maken, als ze uit de tirannie van de Islam zijn ontsnapt...
 

ik ben blij dat jij dat (ook) inziet, in tegenstelling tot een heleboel andere mensen...

eigelijk zouden ze gewoon een soort van punten systeem moeten maken...
en dan niet alleen voor alochtonen.
maar voor iedereen die problemen veroorzaakt, dat als mensen zoiets als jeremy's situatie zien ze gewoon met hun oog razendsnel een pica kunnen maken van desbetreffend persoon, en bij 5 punten word ie het land uitgeflikkerd ofzo.
en dan een ergheids graad ofzo, dus verbaal lastigvallen, echt mishandelen, stalken, niet-nederlands praten, stelen etc.

edit: topic gaat best heel erg hard trouwens...
bewijst maar weer eens hoe zat nederland het is.