This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

meisje uitschelden + 2 tegen 1 is zeer zwak!


No offense..maar dat zie ik je echt niet zomaar doen. Verder ken ik je niet, dus misschien ben je wel fucking groot ofzo Als je het echt zou doen...nix dan respect, ik wou dat ik dat kon.
 
 
Originally posted by Jossi
Juist, jij, ik, en duizenden andere Nederlanders... Maar duizenden meer anderen niet! Zoals: Bejaarden, gehandicapten, vrouwen, en ook gewone jongens. Voor hen komt niemand op.

idd , idd
 
Originally posted by Pronk
No offense..maar dat zie ik je echt niet zomaar doen. Verder ken ik je niet, dus misschien ben je wel fucking groot ofzo Als je het echt zou doen...nix dan respect, ik wou dat ik dat kon.

Niet uitzonderlijk breed.
Niet uitzonderlijk groot.

Ik heb mn trots , laten we hed daar op houden
 
Originally posted by Slim Dim
Ik ga met mensen van een woonwagen kamp om by ons in de buurt en dat zijn ook geen lieverdjes maar tog zijn het hele relexte gaste... alleen als je ruzie met ze zoekt dan krijg je echt problemen !!
laters

Oppercriminelen zijn vast ook aardige knakkers als het je vrienden zijn :| Leuk voor je dat je vrindjes bent met het gespuis van de maatschappij, daar koopt nederland weinig voor. Ik word ook helemaal schijtziek van die macho cultuur die daar tussen de berbers heerst.

Ik zat laatst in de bus, achter zaten 4 van die monkeys van 12 of 13, beetje de held uit te hangen. Tegen oudere vrouwen "hey laat je tieten zien" tegen opa's "hey wandelend lijk". Die fuckin hele bus zat vol, er zaten zelfs stadswachten in, en wat doen ze, allemaal voor zich kijken.

Bushalte later komen er nog 4 van die oudere knakkers binnen, gaan bij de jonkies zitten en kijken goedkeurend naar wat die kereltjes doen. Opeens ging het over mijn vriendin. Lekker wijf daar blablabla. Ik denk het zal wel. Gaat er een kereltje van 12 voor me zitten met ze tong beetje goor te doen naar me vriendin. Ik vraag wat ze probleem is, kan ik de kanker krijgen. Dat zij van die momenten dat je zo'n kereltje echt kapot wil maken. Gaat een mannetje van 12 mijn vriendin van 20 beetje zitten provoceren.

|edit| liet me ff gaan, verwijdert |edit|
 
Last edited:
Hier ook maar zat irritant volk, ik ga al 2jaar uit in roosendaal en nog NOOIT problemen, zelfs gezegd tegen een marrokaan dat ik het niet zo op zijn volk had over het algemeen en hij kon gewoon meepraten(kon dus ook fatsoenlijk NL).


1e keer een knokpartij gezien en alleen maar uitgelokt door de bekende marokaan.


Nee, ik weet zeker dat ik naar belgie verhuis als het zo doorgaat
 

Amen.
 
Laten we dit topic nou niet verneuken met suggesties voor het uitbannen van bepaalde minderheden.

Het ging zo goed.

Wegsturen ?
Ze dwingen te veranderen lijkt me beter , maar meer macht in je land, begint bij jezelf...
 
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by Opzorp

Van mijn part gaan die figuren regel recht naar de hel samen met de kanker kampers en andere zwakzinnigen. Ze respecteren niemand, alleen hun broers en vaders en andere donkere macho figuren. Ik mag dan als een racist overkomen, het boeit me niet. Die hele kankerislam mag van mijn part liever vandaag nog dan morgen afsterven...
--------------------------------------------------------------------------------


Originally posted by Xearo
Amen.

En toen kwam er een slotje op het topic...

Sorry, ik ben het er ook mee eens, want ja..ik ben eigenlijk ook een beetje rasistisch, maar dat wordt je gewoon van dit soort verhalen en ervaringen. Maar dan nog...hou dit gewoon ff voor je, anders denk ik dat er een einde aan deze boeiend discussie gaat komen.
 
Okee

|edit| ik doel uiteraard niet op de hele Islam, maar op het volk wat zichzelf hier in NL Islamieten noemt, maar wat het eigelijk helemaal niet zijn, op de onruststokers, op het gespuis.

Wat ik me wel opvalt dat bij voorbeeld Menophir in Tilburg last heeft van Antilianen, de rest van Marokanen. In Haarlem zie je gewoon bijna NOOIT antilianen, de Marokanen houden zich rustig, en vooral de Turkse figuren zijn hier aan het kloten.

Ik walg trouwens ook van de NL ers die zich voor gaan doen als nep racisten, Hitler aanhangers en andere White Power gasten, die mogen net zo hard mee naar de hel