meisje uitschelden + 2 tegen 1 is zeer zwak!

Originally posted by JeremY
ik ben 1:89 en weeg 100 kilo :P
zit al 1.5 jaar op sportschool
en heb best gekweekte armen :D
maar een klap van achteren is laf:| ......

Das waar, maar das echt een streek voor zulk volk.
Toch komen ook hun een keer de verkeerde groep/persoon tegen en worden ze helemaal de vernieling in geslagen, let it be me 8)
 
Originally posted by zjonnie
Das waar, maar das echt een streek voor zulk volk.
Toch komen ook hun een keer de verkeerde groep/persoon tegen en worden ze helemaal de vernieling in geslagen, let it be me 8)

Dan ben je mijn held :*
Misschien zien ze het dan eindelijk in :D
 
Hoe gaat het trouwens met je vriendin Jeremy?
Mijne zou hem denk ik best wel flippen als ons zoiets overkwam :(


p.s. verkoopt er iemand pepperspray of weet waar ik dat kan kopen, wil ik al een tijdje kopen voor mijn vriendin, omdat ze vaak `s avonds laat terug moet van haar werk, en ik de maatschappij niet echt meer vertrouw, kan iedereen gebeuren heb ik zo het idee..
 
Originally posted by Krzje Originally posted by Krzje
euhs ja mijn verhaal:

als eerste, het land Turkije zelf is top.. Ik heb nog nooit zulke aardige mensen meegemaakt. Mn pa en ik zitten vaak op de vrachtwagen voor een vrachtje naar Turkije, kom je daar. Je hebt honger, zoekt een restaurantje op en je gaat uiteindelijk weg zonder te betalen omdat het simpelweg van de eigenaares niet hoevt omdat je al zon lange reis achter de rug hebt. Hun zeggen ook, de turken en al ander rotzooi wat in nederland rond hobbelt gewoon standaard bergturken zijn..
Krzje
--------------------------------------------------------------------------------



AMEN!
dat is cker zo, heb nog nooit zohard werkende mensen gezien als in alanya, ben je verdwaald vraag je de weg, jongen stap in de auto en ze brengen je naar je hotel wil je geld geven nee nee hoeft niet.. en inderdaad mensen die hierzitten zijn berggeiten

ben zelf daar ook geweest echt goede mensen daar. was zelf een restaurant houder die hier in Ne ook had gewoont maar ging weg omdat er teveel criminaliteit was onder buitenlanders en daar wou hij niet mee vergeleken worden.
 
in duitsland verkopen ze het gewoon in speel goed winkels enzo dat pepperspray. kijk ik weet ook wel dat heeel vaak bij dit soort dingen buitenlanders voorkomen maar ik ga zelf heel veel om met buitenlanders en geloof mij er zijn veel chille buitelanders. en dit wat met jeremy gebeurt is is inderdaad niet normaal dat soort lui moeten ze wel opsluiten. wat ik gewoon wil is dat de nederlanders niet zo verkeerd beeld krijgen van alle buitenlanders, het had net zo goed een nederlander kunnen zijn die dit gedaan heeft.
 
Originally posted by Twan
Woonwagen kamp is idd erg.

Een meidje in mijn dorp had een keer ruzie met een andere meidje van het kamp, volgende dag stond heel dat kamp voor dat huis :| :| :|

Ik ga met mensen van een woonwagen kamp om by ons in de buurt en dat zijn ook geen lieverdjes maar tog zijn het hele relexte gaste... alleen als je ruzie met ze zoekt dan krijg je echt problemen !!
laters
 
weet je wat het is... je hebt 50 % buitenlanders en 50% nederlanders tegenwoordig ( als ik het mis heb moet je het zeggen) tenminste in grote steden is het zo geloof ik!!!

en dan is het toch ook logisch dat het snel een buitenlander is..
 
Hét probleem van de multiculterele samenleving. Een cultuur bestaat o.a. uit taal, normen en waarden.

Die taal (woordbegrip, wat je nodig hebt om bv. wetten te begrijpen), normen en waarden stroken niet met de nederlandse. Een multiculturele samenleving is dus niet prettig en helemaal niet iets om trots op te zijn (je krijgt dus allerlei losse groeperingen/culturen die langs elkaar leven, en ieder hun eigen regels hebben/niet voldoen aan de nederlandse wetten, maar aan de wetten uit eigen cultuur).

Wat mij een stuk beter lijkt is een pluriforme samenleving. Waarin iedereen mag doen wat hij wil, maar zich wel aan de nederlandse wet houdt.
 
Marokkaanse lui hebben ook een mentaliteit van: Als er iemand met btje gezag toekijkt doe ik niks, als ff nietmand oplet sla ik toe... Stiekem gedoe dus. Klote dat dit weer moet gebeuren en dat weer een paar knakkers de vooroordelen over zichzelf moeten bevestigen.
 
ik ga vaak naar amsterdam/ rotterdam uit om te stappen.. b.v naar now&wow enzo.. daar komen echt kapot veel donkere peeps halfbloedjes enz enz.. nog nooit ruzie gehad met een donker persoon daar.... iedereen is gewoon relaxt en je merkt echt geen agressiefe sfeer... iedereen heeft respect.
 
Originally posted by zjonnie
Hoe gaat het trouwens met je vriendin Jeremy?
Mijne zou hem denk ik best wel flippen als ons zoiets overkwam :(


p.s. verkoopt er iemand pepperspray of weet waar ik dat kan kopen, wil ik al een tijdje kopen voor mijn vriendin, omdat ze vaak `s avonds laat terug moet van haar werk, en ik de maatschappij niet echt meer vertrouw, kan iedereen gebeuren heb ik zo het idee..

Hel erg geschrokken, ze is verde rniet bang om nu over straat te gaan. Gelukkig :)
 
ik heb zelf ook een enorme schijthekel aan die lui.
ik zit ook bij marrokanen in de klas maar daar kan je gewoon mee lachen enzo. maar ja wie weet wat ze na schooltijd doen.

maar kunnen we niet een scooterforum knokploeg oprichten tegen dit soort gasten.
 
tja, kheb ook gewoon de sch*rft aan die gastjes, of het nou turken, maroc's, anti's of weet ik veel wat zijn maakt niet uit, want zodra het bruin is, is het een buitenlander.
ze voelen zich door alles aangesproken en moeten zichzelf altijd verdedigen, misschien niet eens voor zichzelf, maar voor de rest van de groep, die er natuurlijk in het begin altijd stiekem achter staante kijken hoe een buitenlander het er op het moment dat ie ruzie heeft, krijgt, uitlokt, er vanaf brengt.

2 kameraden van mij zaten een x 's avonds bij een dicotheek op een muurtje te bellen, het was 3 uur geweest, en de discotheek was net dicht. opeens valt de verbinding weg, en de ene roept, hé homo, ben je der nog...
bijna iedere jeugdige in dit dorp noemt elkaar homo, als we iemand opbellen, af zitten te zeiken, of we staan ergens, en er komt een kameraad voorbij gefietst, word er homo naar diegene geroepen. dat is er gewoon in dit dorp ingekomen. en wil gewoon wat zeggen van: wij zijn hier...:) verder niks tegen echte homo's ofzo
maarja, je raad het dus al, achter hun liepen net 2 buitenlanders, die reageerden er meteen op, en moestten er meteen wat van zeggen, na wat gepraat liep het over tot schelden, waarop 1 van die buitenlanders op zijn vingers floot, waarna er ong. 8-10 andere b.l.'s aan kwamen lopen. die bemoeiden zich ermee, en begonnen te slaan, toen wij erheen renden met ong. 12 man renden ze snel weg, waardoor achterna rennen er ook niet meer inzat.
schade voor 2 man: 3 blauwe ogen, bloedneus, bloedlip, shirts kapot, onder het bloed enz.
uitsmijters deden niks, en de politie vroeg of het ging en reden toen snel door.:|
iedereen weet natuurlijk dat als je er 1 tegenkomt die alleen is, dat hij je nog niet eens in de ogen durft aan te kijken, maar kom je dezelfde 's avonds tegen op straat in bijzijn van zijn "vrienden" dan kijkt ie je aan, en daagt ie je meteen uit.
tissieu's zijn het, allemaal.
 
Zelf heb ik geen hekel aan buitenlanders.. ik woon in meppel en daar heb je ook niet veel buitenlanders..
Er gebeurt haast nix aan criminaliteit hierzo alleen zinds het AZC is geopent is de criminaliteit met 50 % toegenomen (zegt een politieagent..) .
afgelopen zaterdag in een discoteek was ik aan het dansen met me vriendin.. ff later komt er een marokaan naar mij toe en trekt mij bij haar weg.. hij wou met haar dansen en ik d8 donder lekker op dus ik duw hem daar weg.. en voor ik et door had , had ik me onderlip helemaal open en 2 tanden er uit.. 1 klap op me bek gehad en heb de rest van de nacht bij de tandarts gelegen.. gevolg : plaat in me bek om me tanden weer vast te laten groeien en 3 hechtingen in me lip..
Ik word gewoon vet pissig van dit soort dingen en et gebeurt jammer genoeg bijna altijd met buitenlanders..
ik denk: prima dat ze heir komen .. maar terroriseer de boel niet
 
Originally posted by DNA-Driver
maar kunnen we niet een scooterforum knokploeg oprichten tegen dit soort gasten.

en dan, als er in maastricht of groningen wat gebeurt, meteen met zijn allen daar heen rijden8P

het blijft gewoon vervelend dat er niks tegen gedaan word:mad:
 
Originally posted by tupac_shakur121
in duitsland verkopen ze het gewoon in speel goed winkels enzo dat pepperspray. kijk ik weet ook wel dat heeel vaak bij dit soort dingen buitenlanders voorkomen maar ik ga zelf heel veel om met buitenlanders en geloof mij er zijn veel chille buitelanders. en dit wat met jeremy gebeurt is is inderdaad niet normaal dat soort lui moeten ze wel opsluiten. wat ik gewoon wil is dat de nederlanders niet zo verkeerd beeld krijgen van alle buitenlanders, het had net zo goed een nederlander kunnen zijn die dit gedaan heeft.

Er is in dit topic GVD al 10x gezegd dat we het alleen over de IRRITANTE buitenlanders hebben. Dus ga jij niet niet lopen blaten dat er ook relaxte zijn, want daar waren we al uit! :|
 
Back
Top