This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Meisje (17 jaar) overleden in coma.

Sterkte jongens!
nu een jaar geleden jongens van mijn school eerst zaterdag nacht twee jongens op een scooter komt andere scooter tegen is er waarschijnlijk vol op geklapt alle 3 op slag dood waarschijnlijk.. 2 zaten op mijn school 1 was er net af.
tijdje later jongen waar ik af en toe op school en in zijn plaats wel eens mee omging, rijdt op een weg auto slaat af hij vliegt er over heen week in ziekenhuis gelegen toen ook overleden.. dat soort dingen raken je hart(d)
 
Veel sterkte met je verlies, Maar ik vind idd wel dat als je evn neit meer verder wil, PRAAT er dan over, en neem geen overhaaste beslissingen, Voor het zelfde geld sta je de volgende dag op, en denk je er weer heel anders over, en dat is nu dan te laat..:S

Zoals ik al zei, Veel sterkte en suc6 voor de naasten in de komende tijd...
 
Veel sterkte, verschrikkelijk om allemaal mee te maken...

offtopic; Italdzjet, vind je je signature echt heel erg gepast/grappig/normaal? Zoja, laat maar gerust staan, zonee, zet er iets anders neer...
 
Dat meisje was mijn achternicht, wat jij vertelde klopt niet echt maar goed ga zelf ook nog niet oordelen want weet zelf ook niks wel dat ze erg hoge koorts had en haar lichaam hebben geprobeerd te koelen met ijsblokjes en haar maag was ook volgepomt met ijsblokjes 17 jaar niet normaal :S :'(
 
ik weet het fijne er ook niet van.. dat is wat ik gehoord heb.
sterkte met dit zware verlies kerel :henko:
 
thxs kan het zelf ook nog niet echt bevatten :'(
ik weet wel dat ze te jong was om te sterven maarjah dat hebben we niet in de hand he
 
iedereen die een van deze mensen kent of gekent heeft. Heel veel sterkte. Ik kan alleen maar zeggen dat ze te vroeg afscheid hebben moeten nemen/hebben genomen.

Sterkte

kees
 
Ik ken dr best goed, oude klasgenoot, sprak haar geregeld. Echt een super meid, die altijd vrolijk was !!

Iedereen die haar kende: Veel sterkte !!
 
Ik heb 2 jaar lang samengewerkt met Stef van Dijk. De jongen die BojT noemt die zelfmoord heeft gepleegd. Ik hoorde dat hij zijn draai ook niet kon vinden op school. Dat zijn meisje het uitgemaakt had, wist ik niet.

Damn, komt wel hard aan hoor.
 
nu hoor ik net ook van m'n zus dat vannacht hier een jongen is dood gereden wat de buurjongen van oom en tante is dus..
dader(s) zijn na de aanrijding meteen doorgereden :|
Slipsporen en een witte omlijning van het lichaam staan nog op de weg..
tis hier in de buurt dus ik denk dat ik toch wel even ga kijken. al vind ik dat eigelijk maar een raar idee.