Meisje (17 jaar) overleden in coma.

Boj

Banned
ik wil dit even van mij af schrijven.

ik ken haar persoonlijk niet zo heel erg goed. maar toch zit ik er mee.
de laatste tijd is er in mijn omgeving erg veel gebeurd. eergisteren is een oude school vriend van me voor de trein gesprongen. hij was een hele vrolijke jongen die stevig in zijn schoenen stond.
hij heeft 8 jaar lang een relatie gehad. de dag dat hij voor de trein sprong heeft z'n meisje het uitgemaakt. die avond heeft hij nog gewoon bij zijn vrienden gezeten. zij hadden niets door. hij is bij zijn vrienden weg gegaan, fietst naar het spoor en springt voor de trein. 21 jaar, opslag dood.



en nu net het nieuws gekregen dat de goede vriendin van het zusje van een vriend van me ook overleden is. echter is hiervan de oorzaak volledig onbekend. ik ken haar persoonlijk niet écht goed. zag haar redelijk vaak bij hem thuis, en tijdens uitgaan. was een hele vrolijke en actieve meid.

ze is 17 jaar, en in haar slaap in een diepe coma gevallen. toen ze in het ziekenhuis kwam waren een aantal blauwe vlekken op haar lichaam zichtbaar. de artsen stonden voor een groot raadsel en konden geen wetenschappelijke reden verzinnen wat nu de oorzaak was dat ze in een coma geraakt is.

nu net kreeg ik te horen dat ze overleden is. het enige wat de artsen konden bedenken is dat er iets fout zat in de hersenstam. daardoor had ze ook last van hartritme stoornissen. verder staan de artsen voor een groot raadsel waarom een gezonde vrolijke tiener, in haar slaap in een coma valt, en vervolgens de dag erop sterft.


ik wou dit even van mij afschrijven. bedankt.


ik wil familie, vrienden en kennissen van beiden. sterkte toewensen in de moeilijke tijd die voor hun ligt. en met het verwerken van dit gigantische verlies.
 
Advertisement - register to remove this

Sterkte.

Ik wil echt echt echt niet lullig doen, maar ook een gigantische klotestreek van die jongen om voor die trein te springen...
En die machinist dan?
(iemand moeite met deze uitspraak, pm maar, delete ik m)
 
Sterkte jongen! Ik weet hoe het voelt om 2 vrienden/vriendin in jou geval te verliezen, dit ligt zoveel gevoeliger als je Oma van 93 bijvoorbeeld.

Een goede vriend van mij, Raymond net 19, net ze rijbewijs, reed tehard, door een bocht, slaat over de kop en maakt een paar rollen, geen gordol om, en waarschijnlijk met ze nek op het stuur gekomen, halsader scheurt oid. nooit bekend geworden, gevolg; Hersendood, niks meer aan te doen, de dag later overleden in het ziekenhuis.

Ik heb in principe een goede hechte vriendengroep van een man of 30 dus veel steun bij elkaar gevonden en Ton hoorde daar ook bij. Ton (20)draagt de kist van Raymond op de crematie. Raymond werkte bij een visafslag, en door het overlijden van Raymond moet die baan 'opgevuld' worden, dus dat doen Ton.

Ton rijd op een gewone ochtend naar ze werk, in een flauwe bocht, klapt die vol op een BMW, die hij waarschijnlijk niet goed gezien had, omdat er bomen staan. Klapt ook met ze nek op het stuur, precies hetzelfde verhaal als Raymond... Ik geloof niet in van die verhalen die er altijd rond de dood spoken, maar ik moet eerlijk zeggen, het lijkt wel alsof er een vloek heerst over die baan bij de visafslag.

Ik mis ze beide supererg, en denk elke dag aan ze.

Sorry, misschien niet het topic ervoor maar aanleiding van het verhaal van Bojt wou ik ook even mijn verhaal kwijt.

Bojt Sterkte! :*
 
Tom. said:
Sterkte.

Ik wil echt echt echt niet lullig doen, maar ook een gigantische klotestreek van die jongen om voor die trein te springen...
En die machinist dan?
(iemand moeite met deze uitspraak, pm maar, delete ik m)
ik geef je volkomen gelijk. meest laffe uitweg in mijn ogen. maar of het de enige uitweg is? lijkt me niet.

ikzelf ben ook heel nuchter ingesteld qua dat soort dingen. van vroeger uit al geleerd: al is de nacht nog zo donker, de zon zal altijd weer opkomen.

niet alleen de machinist. denk aan zijn vriendinnetje... die min-of-meer een oorzaak is. maar wat moet je ermee? als hij dat ziet als een uitweg.. tsja, ik weet het ook niet meer op dit moment ;(


Erik, sterkte jonge :henko:
 
Sowieso vind ik mensen die zelfmoord plegen echt egoisten

Als je het dat toch wil doen, doe het dan thuis en jaag een kogel door je hoofd, of neem een gistig middel oid.

Maar nogmaals, ik blijf zelfmoord egoistisch vinden
 
Lars. said:
Sowieso vind ik mensen die zelfmoord plegen echt egoisten

Als je het dat toch wil doen, doe het dan thuis en jaag een kogel door je hoofd, of neem een gistig middel oid.

Maar nogmaals, ik blijf zelfmoord egoistisch vinden


true , al zijn er uitzonderingen


wel flinken klappen voor bijde , gecondoleerd
 
... lees dit met een blok in me keel..

je schiet er niks mee op maar wil het toch kwijt..

sterkte jongen


familie en vrienden van de directe slachttoffers, heel veel succes
 
Jongen woonde altijd in borne. speelde in een Band als drummer en werkte bij Het Steegje, café in borne. ik heb altijd bij hem op de basisschool gezeten, daarna contact verloren en elkaar eigenlijk niet weer gezien. (af en toe tijdens uitgaan, of in het centrum hiero) wat hij deed qua school weet ik dus eigenlijk niet...
 
Back
Top