Meeting Oisterwijk (legaal)

Originally posted by Razma
maar wat is er dan georganiseerd?

Dat zal ik wel even navragen maar kan iemand die vergunning plaatsen? Ik had begrepen dat er sprintjes worden getrokken en een beetje word gepraat.
 
vergunning.BMP


vergunning%202.BMP


vergunning%203.BMP
 
wat is er geregeld dan?welke activiteiten?en vd kruijs komt niet mag ik hopen?!:eek:

p.s. ik wist dat amtenaren lomp zijn,maar die "vergunning"staat vol spelfouten.8P is die wel echt, of had je een creatieve bui?
 
Hmmz misschien ben ik wel van de partij met mn uberbruute special paint NTT :p

*edit* Ik zie net dat ik afgesproken heb om naar de after-party in de zino te gaan, geen meeting dus *edit*
 
uhm, ik had ze een tijd geleden daarvoor gebeld en toen zeiden ze dat ze wel een testbank hadden besteld en die zou ieder moment binnen kunnen komen. Dus we zullen zien :)
 
wel vaag dat de vergunning aan niemand specifiek is gericht...

meestal staat er dan verantwoordelijke etc, maar goed :)
 
vd Kruijs heeft zeker testbank, ben er al op geweest:), maar ik weet 200% zekker dat ze die lekker in de werkplaats laten staan.
 
hmmz, toen ik daar nog kwam zeiden ze elke keer dat die wel besteld maar niet geleverd is.lekker vaag dus:p anyway, ben ik de enige die het opvalt dat er tig spelfouten in die vergunning staan?het is een officieel stuk, daar zitten normaal GEEN spelfouten in...
 
Originally posted by Menn0
Misschien kan iemand van daar uit de buurt bij de gemeente navraag doen?

Dit is geen fake vergunning staat niet voor niets een stempel op als je goed kijkt. Lijkt me sterk dat je dat zo na kunt maken.
 
Originally posted by Razma
wel vaag dat de vergunning aan niemand specifiek is gericht...

meestal staat er dan verantwoordelijke etc, maar goed :)

Is wel aan iemand gericht maar diegene die het heeft aangevrage heeft zijn naam gewist;) .
 
ik heb eens gebeld naar die ton van den bijgaard, wat een droogkloot is dat zeg:D een echte amtenarenstem heeft die gast:rolleyes:

anyway, er is een vergunning afgegeven, maar het is bedoeld voor scooters voor straatgebruik.dus geen sprints,geen races.en het zou me niks verbazen als er alsnog een "testbank" met donut-embleem zou verschijnen:rolleyes: :p
 
Back
Top